اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تحقق ۹۹.۵ درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر صددرصد شهرها معادل ۱۱۱ شهر در سطح استان و ۱۰۶۰ روستا، حتی در دور افتاده ترین مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

تحقق ۹۹.۵ درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی سطح خدمت رسانی به مردم سرعت چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر صددرصد شهرها معادل ۱۱۱ شهر در سطح استان و ۱۰۶۰ روستا، حتی در دور افتاده ترین مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: امسال با وجود تحریم‌ها و فشارهای زیاد اقتصادی که وجود داشت، با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند در توسعه گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع موفق عمل کردیم و به لطف خدا و همت کارکنان خدوم شرکت، بیش از ۴۶۸ کیلومتر شبکه گذاری ۱۲ هزار انشعاب و بیش از ۴۵ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکین استان اضافه شده است.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین و برخورداری جمعیت بالای استان از نعمت گاز طبیعی لازم است تا همه مشترکین عزیز نسبت به رعایت مصرف منطقی گاز، همکاری لازم را با این شرکت داشته تا تداوم استفاده از گاز در تمامی بخش‌ها فراهم شود.

در ادامه، این دیدار، شفیعی، اظهار داشت: ما در برهه فعلی بیش از گذشته نیازمند تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و جهادی در کشور هستیم و در کنار این روحیه از دو سرمایه عظیم اعم از انرژی و دیگری مردم عزیز بهره‌مند هستیم.

مسؤول سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان تصریح کرد: هر پیشرفتی که در کشور حاصل شده مرهون تفکر و روحیه جهادی و بسیجی است و وظیفه اصلی ما مردم داری و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری خدمات بسیج باید به نحو شایسته‌ای به مردم معرفی شود، زیرا اینها،خدمات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول