اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حبیبی‌منش: ضرورت تولید آثار فاخر و ارزشمند در شبکه نمایش خانگی/بازی در «20 ژانویه»

یک بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه باید به سمت تولید آثار ارزشمند و فاخر در شبکه نمایش خانگی رفت، گفت: کرونا ضربه سنگینی به سینما وارد کرد، اما از این فرصت شبکه خانگی استفاده کرد و مخاطبان زیادی به شبکه‌های آنلاین تماشای فیلم پیوستند.

حبیبی‌منش: ضرورت تولید آثار فاخر و ارزشمند در شبکه نمایش خانگی/بازی در «20 ژانویه»

مصطفی حبیبی‌منش در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره آخرین فعالیت هایش گفت: به زودی در فیلم سینمایی 20 ژانویه و یک فیلم سینمایی دیگر که به زودی کلید خواهد خورد، حضور خواهم داشت. همچنین در مجموعه پایتخت 6 با محسن تنابنده و بهرام افشاری همبازی شدم و علاوه بر این در فیلم سینمایی سیاه‌باز به کارگردانی حمید همتی با بازی آتیلا پسیانی، مهدی کوشکی، سام قریبیان و افسانه بایگان حضور داشتم که تجربیات زیادی به من افزود.

وی افزود: چندسالی به دنبال کسب آموزش و تجربه برای ورود تخصصی به حوزه بازیگری بودم طی مدتی که به صورت جدی وارد حوزه بازیگری شده‌ام، در آثاری چون سریال پایتخت 6 و فیلم سینمایی سیاه‌باز ایفای نقش کرده ام که هرکدام برای من تجربه جداگانه ای به حساب می آید.

وی تصریح کرد: در کنار بازیگری تاکنون در چند فیلم سینمایی هم سرمایه‌گذاری انجام دادم و امیدوارم بتوانم هم در قالب بازیگر و هم سرمایه‌گذار نقشی در ساخت و تولید آثار فاخر سینمایی و تلویزیونی داشته و گامی در مسیر ارتقاء فرهنگ کشور بردارم.

 

بازیگر فیلم سینمایی سیاه‌باز با اذعان به اینکه به سبب شیوع کرونا سریال‌ها و فیلم‌های شبکه خانگی جای سینما را گرفته است، افزود: کرونا ضربه سنگینی به سینما وارد کرد، اما از این فرصت شبکه نمایش خانگی استفاده کرد و مخاطبان زیادی به شبکه‌های آنلاین تماشای فیلم پیوستند تا بتوانند در این شرایط کرونایی اوقات فراغت خود را پر کنند.

حبیبی‌منش با تاکید بر اینکه باید به سمت تولید آثار ارزشمند و فاخر در شبکه نمایش خانگی و آنلاین رفت، افزود: من به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران سینما و تلویزیون این آمادگی را دارم تا در این حوزه فعال حاضر شده تا آثاری فاخر در این شبکه‌ها به مردم عرضه شود.

وی گفت: مردم طی سال‌های اخیر ارتباط خوبی با سریال‌ها، فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی برقرار کرده‌اند و باید با استفاده از این ارتباط کالاهای ارزشمند فرهنگی را به مردم عرضه کرد و در حوزه‌های مختلف فرهنگ سازی داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول