اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اعتراض شدید دبیر ستاد امر به معروف کردستان به جمع‌آوری تمثال شهدای دیواندره

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن برشماری اهمیت و ارزش جایگاه شهدا در بین مردم، به جمع‌آوری تمثال شهدای گرانقدر شهر دیواندره به شدت اعتراض کرد.

اعتراض شدید دبیر ستاد امر به معروف کردستان به جمع‌آوری تمثال شهدای دیواندره

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید به پیروزی رسید و تثبیت شده است و قدرت امروز کشورمان نیز به برکت خون همین شهدای گرانقدر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: مردم کردستان نیز به تبع ملت غیور ایران در راستای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند نباید آن را فراموش کنیم.

وی اذعان داشت: در حالیکه تمامی مردم کردستان به شهدای گرانقدر افتخار می‌کنند و آنها را در دشمن‌ستیزی، مقابله با استکبار، مقاومت در برابر ظالمان و نیز ایثارگری در دفاع از نظام اسلامی و حفاظت از کیان کشورمان الگوی خود قرار می‌دهند برخی افراد کج‌اندیش، آگاهانه و یا ناآگاهانه به شهدا و خانواده آنان ظلم می‌کنند.

الله‌مرادی به جمع‌آوری تمثال شهدای دیواندره توسط شهرداری به شدت اعتراض کرد و از این اقدام شهرداری ابراز نگرانی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: جمع‌آوری تمثال شهدا به بهانه نورپردازی کار نابجایی است که شهرداری دیواندره مرتکب شده است.

وی اذعان داشت: جدای از خانواده‌های شاهد، تمامی مردم شهرستان دیواندره و استان کردستان از چنین اقدامی ناراحت هستند چرا که امنیت کنونی و آسایش این مردم مدیون خون‌هایی است که همین شهدای گرانقدر تقدیم انقلاب و ملت کرده‌اند.

الله‌مرادی این اقدام شهرداری دیواندره را ناشی از کج‌اندیشی مسوولان شهرداری عنوان کرد که به جای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش می‌کنند که یاد شهدا از جامعه فراموش شود در حالیکه رهبر معظم انقلاب، فضلیت یاد و خاطره شهدا را همتراز با شهادت عنوان کرده‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با شناختی که از دلسوزی و توجه شهردار و اعضای شورای شهر دارم سریعا نسبت به جبران این اشتباه و نصب مجدد تمثال شهدا اقدام نمایند تا موجب عکس‌العمل‌های بعدی خانواده معظم شهدا نشود.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول