اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توقف شیمیدر قم در گام نخست از نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شیمیدر قم دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با شکست از شهرداری گرگان آغاز کرد.

توقف شیمیدر قم در گام نخست از نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم شیمیدر قم که پس از انجام سه مسابقه‌ در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال ایران و عبور از سد اکسون تهران به نیمه نهایی صعود کرده، در شروع دیدارهای این مرحله برابر شهرداری گرگان تن به شکست داد.

مسابقه نخست تیم‌های شیمیدر قم و شهرداری گرگان از مرحله یک نیمه‌نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در سالن آزادی و در اوج حساسیت برگزار شد و سرانجام با نتیجه 91 بر 65 به نفع نماینده استان گلستان به پایان رسید، مسابقه‌ای که دو نیمه متفاوت داشت.

در آغاز این دیدار تیم شیمیدر می‌توانست به راحتی از حریف خود پیشی بگیرد اما فرصت‌هایی که بازیکنان شیمیدر زیر حلقه حریف از دست دادند موجب شد تا شهرداری گرگان با بهره‌گیری از موقعیت‌های خود کوارتر نخست را با نتیجه عجیب 20 بر 4 به نفع خود به پایان برساند.

در کوارتر دوم تیم شیمیدر قم به بازی برگشت و به راحتی با اعمال تاکتیک‌های مد نظر مصطفی هاشمی، برتری خود را به حریف دیکته کرد، به طوری که توانست با نتیجه 20 بر 12 شهرداری گرگان را شکست دهد ولی نیمه نخست با نتیجه 32 بر 24 به نفع نماینده گلستان پایان یافت.

در نیمه دوم اما شیمیدر نتوانست بازگشت نیمه نخست را تکرار کند و کوارتر سوم با حساب 30 بر 17 به نفع شهرداری گرگان تمام شد، کوارتر چهارم نیز به دلیل ایجاد اختلاف زیاد امتیازها به نفع شهرداری پیگیری شد و تیم میزبان یعنی شهرداری با نتیجه 29 بر 14 صاحب برتری شد.

بدین‌ترتیب نخستین مسابقه تیم‌های شیمیدر قم و شهرداری گرگان از مرحله نیمه نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران که به میزبانی تیم شهرداری به انجام رسید، با برتری 91 بر 65 به سود نماینده استان گلستان تمام شد تا دو تیم مهیای بازی دوم این مرحله از ساعت 18 روز چهارشنبه 18 فروردین ماه در سالن آزادی شوند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول