اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واریز نخستین بودجه فدراسیون‌ها تا ۳ هفته آینده/سقف بودجه اختصاصی اعلام شد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به نزدیکی المپیک سعی می‌کنیم تا ۲-۳ هفته آینده بخش نخست بودجه فدراسیون‌ها را واریز کنیم.

واریز نخستین بودجه فدراسیون‌ها تا ۳ هفته آینده/سقف بودجه اختصاصی اعلام شد

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی، عنوان کرد: اسامی کادر فنی، ورزشکارانی که سهمیه گرفته و یا کاندیدای کسب سهمیه هستند از سوی فدراسیون‌ها به وزارت ورزش اعلام شده است. با هماهنگی فدراسیون پزشکی - ورزشی قرار است اواخر ماه در محل آکادمی ملی المپیک واکسیناسیون این ورزشکاران انجام شود.

وی در خصوص سقف بودجه تعیین شده برای فدراسیون‌ها در سال ۱۴۰۰، اظهارداشت: نشستی که در هیات اجرایی داشتیم پیش‌بینی کردیم رقمی را برای فدراسیون‌ها مصوب کنیم تا با دریافت از خزانه و سازمان برنامه و بودجه این تخصیص‌ها را به فدراسیون‌ها واریز کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: با توجه به نزدیک بودن بازی‌های توکیو در ۲-۳ هفته آینده نخستین واریزی را خواهیم داشت. این واریزی به گونه‌ای خواهد بود تا بخشی از نیازهای فدراسیون‌ها را در بحث اردوها و اعزام‌ها برطرف کند.


سعیدی یادآور شد: سقفی که برای فدراسیون‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم حدود ۵۰ میلیارد است اما این موضوع به میزان دریافتی از دولت و سازمان برنامه بستگی دارد. هر میزانی دریافت کنیم بستگی به فعالیت‌ها و برنامه‌های فدراسیون‌ها بودجه را تخصیص خواهیم داد. ۷۰ میلیارد تومان هم برای ۶ اعزام امسال پیش‌بینی شده که شامل تهیه ارز، تغذیه، البسه، بلیت هواپیما و ... است. هنوز بودجه رسما به ما ابلاغ نشده اما وقتی داشته‌ها مشخص است برنامه توزیع بودجه را عملیاتی خواهیم کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که فرصت کمی تا المپیک مانده چه زمانی قرار است از لباس کاروان رونمایی شود، عنوان کرد: فراخوان انجام شده و نمونه لباس‌های شرکت‌ها باید به سرپرست کاروان ارائه و بررسی شود تا بعد از انتخاب کار تولید هرچه سریعتر انجام شود.

سعیدی در پاسخ به این سوال که پاداش پای سکو برای مدال‌آوران چقدر خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این خصوص هنوز در هیات اجرایی گفت‌وگویی نداشتیم و در جلسات آینده موضوع را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول