اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف ۳ تن و ۶۰۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو تویوتا

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مقدار ۳ تن و ۶۰۰ کیلو گرم تریاک و سوخته تریاک در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو تویوتا سوداگران کشف شد.

کشف  ۳ تن و ۶۰۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو تویوتا

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در عملیات روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،شهرستان زاهدان و یگان تکاوری قرارگاه عمار با یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر، که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از نوار مرزی میرجاوه به  مرکز استان و سپس به عمق کشور داشتند، مقدار ۳ تن و ۶۰۰ کیلو گرم تریاک و سوخته تریاک در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو تویوتا سوداگران کشف شد.

وی افزود: در این عملیات مقتدرانه که منجر به حریق یکی از خوروهای این باند شد، قاچاقچیان تاب توان ایستاگی در برابر تکاوران انتظامی را نداشتند که با توجه به صعب العبور بودن منطقه و همچنین محاصره از محل متواری شدند.

طاهری ادامه داد: از قاچاقچیان ضمن کشف محموله سنگین مواد در بازرسی از خودروها چندین تیغه خشاب ومقادیر زیادی مهمات جنگی و همچنین یک دستگاه بی سیم دستی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شناسایی قاچاقچیان تلاش برای دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام/۷۵۰۰۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول