اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد شهرداری شیراز نظارت جدی‌تری داشته باشند

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده شیراز و زرقان در مجلس، با انتقاد شدید از عملکرد شهرداری شیراز، خواستار حضور پررنگ تر دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد این نهاد شد.

دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد شهرداری شیراز نظارت جدی‌تری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی شب گذشته در جمع خبرنگاران در این باره اظهار داشت: مدتی است که شاهد اقدامات خلاف شهرداری شیراز در عرصه های مختلف هستیم و علی رغم تذکرات جدی به مسوولان شهرداری، همچنان این اقدامات ادامه دارد.

او افزود: جدا از اقدامات خلاف و بدون توجه به اولویت شهرداری شیراز، پرسش اینجاست که چرا دستگاه‌های نظارتی این جرائم و تخلفات را رصد نکرده و برخورد لازم را انجام نمی دهند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز امروز پروژه های فاقد اولویت که موجب تضییع حقوق مردم می شود را در حالی دنبال می کند که کارهای مهم و اولویت دار کلان شهر شیراز همچنان بر زمین مانده است.

عزیزی به نمونه ای از کارهای خلاف مقررات شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرداری تبدیل به محیطی سیاسی شده و به جای کار و خدمت به مردم، تنها پاسخگوی منافع حزبی و جناحی است.

او افزود: تبدیل وضعیت نیروهایی که دارای گرایش سیاسی خاص هستند واقعا چه معنایی جز گروکشی باندی و جناحی می دهد؟ پاسخ شهردار شیراز به این وضعیت چیست؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شهرداری در حالی پروژه بی اولویت خیابان ارم را دنبال می کند که در مناطق جنوب شهر شیراز مشکلات فراوانی از نابسامانی ها را مشاهده می کنیم، آیا مردم جنوب شهر شیراز حق حیات و زندگی سالم ندارند؟

عزیزی همچنین به مانع تراشی شهرداری برای اجرای زیرساخت های مخابراتی و ارتباطاتی اشاره کرد و گفت: ما در تهران با تلاش مضاعف و پیگیری بسیار، موافقت وزیر ارتباطات را برای انجام زیرساخت های ارتباطی در کلان شهر شیراز می گیریم آن وقت می بینیم که هر جا می خواهد کاری صورت گیرد، شهرداری به بهانه های مختلف مانع از اجرای آن می‌شود!

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد: این رویکرد شهرداری به هیچ عنوان قابل قبول نیست و ضرورت دارد دستگاههای نظارتی بر عملکرد شهرداری شیراز نظارت قوی تری اعمال کنند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول