اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها از روش‌های غیرحضوری برای ثبت‌نام اقدام کنند

فرماندار ارومیه با اشاره به ملاحظات مربوط به شرایط کرونایی، گفت: از داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها تقاضا می‌شود در صورت امکان از روش‌های غیرحضوری برای ثبت‌نام استفاده کنند.

داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها از روش‌های غیرحضوری برای ثبت‌نام اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول مقابلی صبح امروز ضمن بازدید از محل ثبت نام حضوری داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ارومیه، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان از ساعت ۸ صبح دیروز  آغاز شده و تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ فروردین و جمعاً به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به روش‌های مختلف ثبت‌نام داوطلبین، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق نرم‌افزارهای موبایلی یا کامپیوتری، دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و همچنین مراجعه حضوری به بخشداری ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ هر روز، جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

فرماندار ارومیه با اشاره به ملاحظات مربوط به  شرایط کرونایی، افزود: از داوطلبین انتخابات تقاضا دارم در صورت امکان از روش‌های غیرحضوری برای ثبت‌نام استفاده کنند.

مقابلی با تاکید بر اهمیت شورای روستا به عنوان ساختار رسمی و قانونی در روستاها، گفت: از همه علاقمندان که دل در گرو توسعه و آبادانی منطقه و دغدغه پیگیری حل و فصل مشکلات روستای خود دارند، درخواست می‌شود داوطلب انتخابات شوراهای روستاها شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول