اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

صلاح:گلزن به دنیا نیامدم/انگیزه خاصی برای برد و صعود به نیمه نهایی دارم

مهاجم ملی پوش و مصری تیم فوتبال لیورپول گفت: من گلزنی ذاتی نبودم و گلزن متولد نشدم.

صلاح:گلزن به دنیا نیامدم/انگیزه خاصی برای برد و صعود به نیمه نهایی دارم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد صلاح در گفت و گویی با هفته نامه کیکر آلمان اظهارداشت: من گلزنی ذاتی نبودم و گلزن به دنیا نیامدم. برای بهترشدن در گلزنی سخت کار و تمرین کردم. 

صلاح که امشب تیمش را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئالی ها همراهی خواهد کرد، در این مصاحبه به نکات دیگری هم اشاره داشت که متن آن به شرح زیر است:

*آقای صلاح، وقتی قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و لیورپول به قرعه رئال مادرید خورد، چه فکر کردید؟

فکر کردم چقدر خوب می شود اگر به نیمه نهایی برسیم.


*برای شما بهتر نیست که با رئال مادرید بازی کنید تا این که در فینال باشید؟

برای من مهم نیست چون ما در مرحله یک چهارم نهایی هستیم. همه تیم ها واقعا درجه یک هستند.

*برای انتقام گرفتن در فینال 2018 با رئال، انگیزه خاصی دارید؟

بگذارید فقط بگویم انگیزه خاصی برای پیروزی در این دوئل و صعود به نیمه نهایی دارم. البته این بار هر اتفاقی بیفتد ، نتیجه فینال در کیف را تغییر نخواهد داد چون آن بازی دیگر گذشته است.

*لیورپول نسبت به فینال 2018 چقدر تغییر کرده؟ 

خب، نسبت به آن زمان ما فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده ایم. همینطور قهرمان لیگ برتر هم شدیم. بزرگترین تغییر این است که تیم ما به تیمی که قهرمان شده، تغییر چهره داده است.

*در آن زمان ، کریستیانو رونالدو ، کیلور ناواس و گرت بیل در رئال بخشی از تیم بودند .آیا رئال فعلی ضعیف تر از آن موقع است؟

خب شرایط فرق کرده است. آنها بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو ، بهترین بازیکن تاریخ باشگاه را از دست دادند. کسی که تعداد زیادی گل به ثمر رساند. در همان زمان ، آنها ادن ازارد را آوردند.البته ادن از نظر مصدومیت بدشانسی آورد. حالا هم رئال تیمی متفاوت دارد.

*کدام تیم شانس بیشتری برای صعود دارد؟

به نظرم هر دو قوی هستیم. هر دو تیم در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده اند. هر دو تیم آمادگی خوبی دارند. این یک رقابت ویژه است و روحیه هر دو تیم خوب است.

*شما یکی از بهترین گلزنان جهان هستید. در اسپانیا بحث شده است که وینیسیوس جونیور می تواند روزی به یک گلزن قابل اعتماد تبدیل شود. برای شما اوضاع چگونه بود؟آیا ذاتا یک مهاجم بودید یا مجبور شدید برای بهترشدن و پیشرفت سخت کار کنید؟

فکر نمی کنم در اسپانیا لازم باشد که مردم نگران وینسیوس باشند. او خود کارش را انجام خواهد داد. در مورد خودم باید بگویم که من گلزن ذاتی نبودم و متولد نشدم.برای بهتر شدن باید خیلی سخت کار می کردم.

*... پس خیلی تلاش کردید؟

 بله. به یاد دارم که در بازل گلهای زیادی نزدم. سپس به چلسی ، فیورنتینا ، رم رفتم. من با لوسیانو اسپالتی در رم بسیار کار کردم. تقریباً بعد از هر جلسه تمرینی او با من تماس می گرفت و راهنمایی ام می کرد.در زمین می ماندم، تمرین می کردم. شوت می زدم، شوت می زدم و باز  شوت می زدم. آنقدر که بعد از به تیر خوردن، گل شود. حتی در خانه خودم یک زمین کوچک درست کردم که در آنجا هم تمرین کنم. به نظر من وینیسیوس باید فقط کار کند.تمرین کند و آنقدر این کار را انجام دهد تا پیشرفت کند.

*فصل ناامیدکننده لیورپول در لیگ برتر را چگونه توضیح می دهید؟

ببینید،خیلی از اتفاقات هم زمان با هم اتفاق افتاده اند. شانس دقیقاً با ما یار نبود. همین امر باعث شد تا ما حالا بیشتر به فکر دست یابی به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان باشیم.  امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

* با یورگن کلوپ زیاد صحبت می کنید؟ رابطه شما با او چگونه است؟

می توانم اینگونه توصیف کنم که یک ارتباط عادی بین دو آدم حرفه ای وجوددارد.

*این مسابقات به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر انجام می شود. برای کدامیک ضرر بیشتری دارد؟ برای رئال بدون برنابئو و فقط در ورزشگاه دی استفانو یا لیورپول بدون هوادار در آنفیلد؟

فکر می کنم برای لیورپول در آنفیلد.چون در این حالت ما واقعا حمایت هواداران پرشورمان را از دست می دهیم. این برای ما ضرر هنگفتی است. فکر می کنم تیمی هستیم که بیشتر از سایرین از نبود هوادار رنج و سختی کشیده است.

*در ادامه فعالیت تان می خواهید به چه چیزی دیگر برسید؟

امیدوارم بتوانم همان کاری را که طی چند سال گذشته انجام داده ام انجام دهم یعنی عناوین قهرمانی را کسب کنم. گل بزنم و به تیمم در راه قهرمانی کمک کنم. این ها مهم ترین خواسته های من برای آینده هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول