اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دلیل لغو سفر نماینده ولی‌فقیه به شهرستان لنده/دهقان: اولویت این روزها حفظ سلامتی مردم است

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از دلیل لغو سفر نماینده ولی‌فقیه به شهرستان لنده خبر داد.

دلیل لغو سفر نماینده ولی‌فقیه به شهرستان لنده/دهقان: اولویت این روزها حفظ سلامتی مردم است

حجت‌الاسلام معین‌الدین دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفرهای منطقه‌ای و شهرستانی آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این سفرها هدف اصلی شنیدن حرف مردم و احساس مشکلات آنها و انتقال به مسئولان مربوطه جهت پیگیری و رفع مشکلات و کاستی‌ها است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه با بیان این که در یک سال اخیر ویروس کرونا موجب شد وقفه‌ای در سفرهای منطقه‌ای و شهرستانی نماینده ولی فقیه ایجاد شود افزود درخواست اکید نماینده ولی فقیه حفظ سلامتی مردم و توجه به دستورالعمل های بهداشتی است تا بتوانیم از این مرحله سخت بیماری عبور کرده و بیشتر در خدمت مردم شریف استان در نقاط مختلف باشیم.

حجت‌الاسلام دهقان با عذرخواهی از مردم شهرستان لنده به دلیل لغو سفر نماینده ولی فقیه به این شهرستان به دلیل ورود به پیک چهارم کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از مناطق استان خاطرنشان کرد: به نیابت از نماینده ولی فقیه در استان مراتب قدردانی و تشکر خود را از مردم شریف این شهرستان اعلام داشته و انشاء‌الله با گذر از این فاز سخت بیماری در خدمت مردم متدین شریف و انقلابی شهرستان لنده خواهیم بود.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول