اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

با ترک فعل مدیران توزیع نهاده‌های دامی، تولید و توزیع مرغ برخورد شود

نماینده خرم آباد در مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت موجب از دست رفتن اعتماد مردم شده است، خواستار برخورد با ترک فعل مدیران توزیع نهاده، تولید و توزیع مرغ شد.

با ترک فعل مدیران توزیع نهاده‌های دامی، تولید و توزیع مرغ برخورد شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 17 فروردین) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در گزارش قرائت شده کمیسیون کشاورزی از وضعیت توزیع نهاده‌های دامی و تولید و توزیع مرغ، نقشی از ضعف نظارتی سازمان تعزیرات در نابسامانی کنونی دیده نشد، آیا سازمان تعزیرات به وظیفه قانونی خود عمل کرده؟ آیا با توزیع کنندگان متخلف برخورد قاطع صورت گرفته است؟

وی افزود: باید سراغ توزیع کنندگان متخلفی که براساس رابطه‌های خود مرغ را به صورت زیرمیزی توزیع می‌کنند، برویم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس تصریح کرد:‌ وقتی که جوجه‌ها دفع می‌شدند، باید بروز اتفاقات کنونی پیش بینی می‌شد، در آن زمان مجلس و دولت چه اقداماتی انجام دادند؟ آیا وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت وضعیت بازار در آینده را با توجه به عدم جوجه ریزی پیش بینی نمی‌کردند؟

ویس کرمی اظهار داشت: عدم اقناع و اطمینان مردم به مسئولان باعث شد که مردم دیگر به دولت اعتماد نداشته باشند، چرا که پیش از این با وجود اینکه با بحران‌های بزرگتری روبرو شدیم، اما از آنجا که مسئولان با مردم با صداقت صحبت کردند، به راحتی نتیجه گرفتیم که سهمیه بندی بنزین در دولت قبلی یکی از این موارد است. در شرایطی که به نظر می آمد این موضوع مشکلات زیادی ایجاد کند اما به دلیل اقناع عمومی مردم با آن همراهی کردند.

وی با بیان اینکه عدم برخورد با مدیران متخلف ضعف محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: باید با مدیران متخلف برخورد شود، در حالی که ترک فعل مدیران در کشور در حال حاضر جرم محسوب نمی‌شود. 

وی ادامه داد: جای جلسه سران سه قوه در حل مشکلات کنونی که به ظاهر کوچک به نظر می‌رسد، اما نظام را زیر سوال می‌برد، کجاست؟ لذا باید به اصلاح ساختارها بپردازیم و مسئولیت هر واحد مشخص شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول