اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رزرو هتل درویشی با پرشین هتل،معرفی اتاق با امکانات

تور مشهد یکی از تورهای زیارتی و تفریحی محسوب می شود که همه ساله توسط گردشگران و زائران بسیاری به این شهر می آیند. شما گردشگران میتوانید با انتخاب یک تور مشهد با انتخاب هتلی لوکس، بهترین سفر و اقامت را برای خود رقم بزنید.

رزرو هتل درویشی با پرشین هتل،معرفی اتاق با امکانات

تور مشهد با کمترین قیمت و بیشترین تخفیف یکی از مهمترین مسائلی است که مسافران قبل رزرو تور خود به آن توجه دارند، پس تا زمان رزرو تور خود چه حضوری و چه آنلاین نخست قیمت ها را بررسی کرده و طبق بودجه خود تور با هتل خود را انتخاب نمایید.

رزرو تور هتل درویشی مشهد

رزروهتل درویشی با تور مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از فوق العاده ترین هتل های لوکس در مشهد است که با معماری منحصربه فرد خود  بالاترین استاندارد کیفی و نزدیکی به حرم مطهر رضوی؛ هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. هتل درویشی با توجه به امکانات ایده ال و با کیفیتی که دارد قیمتی بالا را ارائه می دهد که از طریق پرشین هتل می توانید تور هتل درویشی مشهد را رزرو کنید.

هتل درویشی مشهد درسال 1390 افتتاح شده است. این هتل یا 20 طبقه ساختمانی یکی از بلندترین ساختمان های اقامتی مشهد شناخته میشود. این هتل مشهد به دلیل داشتن تعداد و تنوع زیاد اتاق های خود گردشگران را با هر سلیقه ای جذب خود می کند. امکانات فوق العاده نیز از دیگر مزیت های این هتل مشهد به شمار می روند.

اتاق های هتل درویشی

هتل فوق العاده درویشی دارای 223 واحد اقامتی که شامل واحد های استاندارد، رویال، وی آی پی، دوبلکس های ملل و ... می باشد که در نوع خود بی نظیر است. اما یکی از اتاق های هتل به نام اتاق ماه عسل یا کوئین بسیار محبوب است که زوجین جوان با اقامت در اتاق هتل درویشی از خدمات خاصی بهره مند خواهند شد. هزینه اتاق ماه عسل کمی گران است که برای خاطره ای ماندگار ارزش هزینه کردن را دارد.

پنت هاوس رم هتل درویشی مشهد

اتاق های دوبلکس هتل 5 ستاره درویشی مشهد از تنوع و گوناگونی بسیاری برخوردار است که طراحی آن ها بر اساس کشورهای مختلف انجام شده است. دوبلکس مصر، دوبلکس هند، دوبلکس چین، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس عرب و ... از جمله اتاق های دوبلکس هتل درویشی هستند. اتاق های فصل هتل نیز از قیمتی مناسب تر برخوردار بوده و برای اقامتی مقرون به صرفه، بهترین انتخاب هستند.

اتاق های لوکس هتل درویشی و پنت هاوس های لوکس

از شگفت انگیز ترین اتاق های این هتل مشهد اتاق رویال است که شامل پنت هاوس اسپا، پنت هاوس رم و اتاق آینده می شود. این اتاق های که گفته شد یکی از گران ترین و لوکس ترین اتاق های هتل درویشی میباشند که مسافران خاص خودش را دارد. اتاق امپریال این هتل 110 متر مربع مساحت دارد که امکان اقامت 3 نفر در این اتاق وجود دارد. از این رو سرویس بهداشتی مجزا همراه وان جکوزی درون اتاق ها وجود دارد. سوئیت امپریال نیز برای اقامتی شاهانه و فوق مدرن بهترین گزینه بوده که توقع لوکس پسندان را به خوبی برآورده می کند.

امکانات و خدمات هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سر پوشیده و غیر سر پوشیده در قالب روف گردان با طراحی زیبا دارد که اماده پذیرایی زائران گرامی است. امکانات هتل آتریوم درویشی شامل سالن بدنسازی است که مجهز ترین و بهترین دستگاه ها برای بدنسازان فراهم آورده است، حمام ترکی از دیگر امکانات هتل است که بدن شما را با کف شست شو می دهند.

 

روف گاردن از امکانات هتل درویشی مشهد

فروشگاه هتل درویشی شهر بهشت با ارائه بهترین سوغاتی های مشهد، نیاز میهمانان از خرید بیرون هتل را برطرف کرده است. مجموعه آبی هتل درویشی به میهمانان خود این امکان را داده است که بطور رایگان از استخر و دیگر اجزای آن استفاده کنند. خدمات ترانسفر فرودگاهی، سرویس رایگان به حرم، رستوران و فست فود و کافی شاپ و ... تنها بخش کوچکی از امکانات این هتل مشهد می باشند.

هتل درویشی را چگونه رزرو کنیم؟

جهت رزرو هتل درویشی مشهد می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کرده و با کمترین قیمت تور هتل درویشی مشهد را رزرو نمایید. در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت، می توانید با شماره های 051،38096 و 05138095 تماس بگیرید تا کارشناسان  www.epersianhotel.com  در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول