اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شرکت ایپاکو با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش کرکره برقی

تا به حال کرکره های آهنی مغازه ها را به سمت پایین و یا بالا کشیده اید؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت است حتما متوجه شده اید که این درب ها سنگینی زیادی دارند و به همین دلیل فشار قابل توجهی به اندام های مختلف بدن و از جمله کمر وارد می کنند. به نظرتان بهترین راه که می توان این فشار را کاهش داد چیست ؟

شرکت ایپاکو با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش کرکره برقی

کرکره برقی

آیا تا به حال کرکره های آهنی مغازه ها را به سمت پایین و یا بالا کشیده اید؟ اگر  جواب شما به این سوال مثبت است حتما متوجه شده اید که این درب ها سنگینی زیادی دارند و به همین دلیل فشار قابل توجهی به اندام های مختلف بدن و از جمله کمر وارد می کنند. به نظرتان بهترین راه حلی که می توان این فشار را کاهش داد چیست؟ آیا اصلا راه حلی برای این موضوع وجود دارد؟ اگر در سنین جوانی هستید و دوست دارید تا سال های سال بتوانید بدون وارد آمدن آسیب به کمر به کار و فعالیت خود ادامه دهید و یا اگر در سنین کنهسالی و میان سالی هستید و از تحمل این همه فشار جانتان به لب رسیده ادامه این متن را مطالعه کنید، ما یک پیشنهاد طلایی برای شما داریم.

پیشنهادی که ما برای شما در نظر گرفته ایم، تعویض درب های قدیمی منزل، مغازه، فروشگاه و یا حتی پارکینگ با کرکره برقی است. نصب درب کرکره ای در مغازه یا محل پارک ماشین فواید و مزایای زیادی دارد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد:

یکی از مهم ترین مزیت هایی که در کرکره ای دارند، بالا و پایین بردن آنها با نهایت سهولت و سادگی است. از آنجایی که موتور این درب ها با کمک یک ریموت به کار افتاده و تیغه های کرکره برقی را به سمت بالا و پایین هدایت می کنند در نتیجه حرکت این درب ها بسیار ساده تر و راحت تر از درب های قدیمی است. در گذشته شما برای آنکه بتوانید درب مغازه را باز کنید مجبور بودید نیروی زیادی را مصرف کنید و در نتیجه فشار بسیار زیادی به کمر و حتی پا وارد می شد اما امروزه با متداول شدن استفاده از درب کرکره برقی، تنها کافی  است دکمه مربوط به باز و بسته کردن درب که بر روی ریموت قرار گرفته است را فشار دهید و شاهد بالا و پایین رفتن تیغه کرکره برقی در نهایت زیبایی و سهولت باشید.
ایجاد ظاهری متفاوت، زیبا و بسیار شیک در محل نصب درب از دیگر مزیت هایی است که نصب کرکره برقی می تواند باعث آن شود. از آنجایی که درب کرکره ای در رنگ هایی متفاوت و بسیار زیبایی قابل ارائه هستند شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگی متناسب با حیطه کاری تان انتخاب کرده و جلوه ای کاملا جذاب به محل کار خود ببخشید. شک نکنید که اگر در انتخاب تیغه های کرکره برقی نهایت سلیقه را به خرج دهید حتی زمانی که مغازه و فروشگاه شما بسته است می توانید بازاریابی کرده و مشتریان را به سمت خرید از مغازه تان تشویق کنید.
یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که نصب کرکره برقی می تواند برای شما به ارمغان آورد امنیت است. برخی تیغه های موجود در بازار کیفیت بسیار خوبی داشته و دزدان و سارقان به هیچ عنوان نمی توانند وارد محوطه مغازه شوند و دست به سرقت از مغازه بزنند.

تعمیر کرکره برقی

نکته مهمی که باید در مورد کرکره برقی از آن اطلاع داشته باشید تعمیر کرکره برقی است. کرکره برقی از جمله تجهیزاتی است که تعمیر آن نیاز به حضور افراد خبره و ماهر دارد. این نکته، نکته بسیار مهمی است و از شما تقاضا داریم در مورد آن بی دقتی نکنید. اگر کرکره محل کار و یا درب پارکینگ مجتمعی که در حال زندگی در آن هستید با اختلال در کارکرد مواجه شد حتما با افرادی که در حوزه تعمیر درب کرکره ای تخصص دارند تماس حاصل فرمایید.

این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که حضور افراد غیر متخصص به احتمال زیاد ممکن است باعث افزایش آسیب به درب کرکره برقی شوند. بنابراین اگر می خواهید درب با کمتری هزینه و مشکل تعمیر شود حتما به دنبال شرکت هایی باشید که اولا بتوانند محصولی بسیار با کیفیت و با دوام بالا در اختیار شما قرار دهند و در ثانی در حوزه تعمیر درب کرکره ای نیز دستی بر آتش داشته و خدماتی بسیار عالی و منحصر به فرد در اختیار مشتریان خود قرار دهند. حیطه تعمیر کرکره برقی بسیار حساس بوده و هر گونه ناشی گری و بی تجربگی در تعمیر این درب ها چه بسا ممکن است که هزینه های بسیار هنگفتی بر شما تحمیل نماید و در برخی مواقع حتی ممکن است شما را مجبور به تعویض مجدد کرکره برقی نماید .

لازم بذکر است بدین منظور شرکت ایپاکو اولین نرم افزار تعمیرات کرکره برقی را در سراسر کشور با بیش 800 سرویسکار ماهر راه اندازی نموده و در حال خدمات رسانی می باشند جهت نصب نرم افزار و آشنائی بیشتر میتوانید با تعمیر کرکره برقی و فروش قطعات کرکره به سایت ایپاکو سرویس مراجعه و یا با شماره تماس 02191090073 تماس حاصل نمائید.

قیمت کرکره برقی

سوالی که در اینجا ممکن است برای شما به عنوان فردی که در حال خواندن متن این هستید پیش آید، قیمت کرکره برقی است. برخی افرادی که از مزایای نصب درب کرکره برقی اطلاعی ندارند ممکن است تصور کنند که نصب کرکره اتوماتیک ممکن است باعث ایجاد هزینه های گزافی برای مجموعه آنها شود. ما نیز این مورد را قبول داریم که نصب کرکره برقی هزینه بیشتری از سایر انواع درب ها دارد اما نکته ای که در این بین اهمیت دارد مزیت هایی است که درب های کرکره ای برای شما به همراه دارند.

 

درست است که درب های که با آهن ساخته شده ممکن است هزینه کمتری داشته باشد به این مساله توجه داشته باشید که امنیتی که کرکره برقی می توانند برای شما فراهم کنند را هیچ گاه درب های آهنی و غیره نمی توانند برای شما ایجاد کنند. این مساله، مساله کم اهمیتی نیست و اگر شما تمایل دارید تمام زحماتی که متقبل می شوید به نتیجه برسد بهتر است در مورد تعویض درب های قدیمی و آهنی محل کار خود مشورت کرده و در این زمینه بیشتر فکر کنید و سعی کنید برای نصب درب قدیمی اقدام نمایید که آنها بتوانند امنیت را در کنار زیبایی به خوبی برایتان فراهم کنند.

ما نگرانی ها و دغدغه های شما را نگرانی و دغدغه های خود می دانیم و به همین علت توصیه می کنیم درب کرکره برقی نصب کنید و در این زمینه نیز به سراغ شرکت هایی بروید که سابقه طولانی در حوزه نصب کرکره برقی داشته و بتوانند بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت ایپاکو با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش کرکره برقی این اطمینان را به شما میدهد که در سه گزینه  :

درک بودجه مشتری
درک نیاز مشتری
درک زمان مشتری

یار و همراه مشتریان میباشد .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت فروش کرکره برقی به آدرس سایت ایپاکو  مراجعه و یا با شماره 02128424337 تماس حاصل نمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول