اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری: عزیزی‌خادم برای دریافت ویزای ما دستور پیگیری داد/ هواداران وارد بازی افرادی که منافع شان قطع شده نشوند

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود اینکه مقداری از زمان را از دست دادیم اما با دستور عزیزی‌خادم از روز گذشته کار دریافت ویزای اعضای کاروان پرسپولیس سریع‌تر انجام می شود.

شکوری: عزیزی‌خادم برای دریافت ویزای ما دستور پیگیری داد/ هواداران وارد بازی افرادی که منافع شان قطع شده نشوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت دریافت ویزای اعضای کاروان پرسپولیس و سایر مسائل لجستیکی برای سفر به هند اظهار داشت: متاسفانه کارهای ویزای اعضای تیم ما تا امروز انجام نشده اما بچه‌های باشگاه شبانه روز در حال تلاش هستند. البته می طلبد بخش‌های دیگری که در فوتبال هستند هم به ما کمک کنند. البته از روز گذشته با دستور عزیزی‌خادم این بحث فعال تر شده و تمام تلاش‌ خود را انجام می دهند. امیدواریم این مشکل هم حل شود.

وی افزود: دریافت ویزای هند بسیار پیچیده است. به ویژه در بحث رقم ویزا پیچیدگی وجود دارد و برای هر نفر باید 280 دلار هزینه شود. در کنار آن باید انگشت‌نگاری و پر کردن فرم‌هایی زیادی که وجود دارد انجام شود. روی این مسائل بچه‌های ما شبانه روزی کار می کنند و امیدواریم مشکل حل شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره زمان سفر این تیم به هند گفت: سعی کردیم طبق هماهنگی و مساعدت مدیرعامل باشگاه برای تیم پرواز چارتر در نظر بگیریم. شرایط کرونایی هند بسیار حاد است و اگر می خواستیم با پرواز‌های دیگر به این کشور برویم احتمال به وجود آمدن مشکل برای ما خیلی زیاد بود. به احتمال زیاد با چارتر به گوا هند می رویم و فکر می‌کنم پس از بازی با نساجی این پرواز انجام شود.

شکوری درباره برگزاری دربی پایتخت در تاریخ 22 اردیبهشت عنوان کرد: تیم ما مشکلی ندارد و فقط خواستار رعایت عدالت هستیم.  اگر موردی برای باشگاه پرسپولیس است برای تیم‌های دیگر هم باشد و اگر برای باشگاه‌های دیگر مواردی را در نظر می‌گیرند برای ما هم در نظر بگیرند. همواره به برنامه‌ریزی سازمان لیگ احترام گذاشتیم اما خواهش می‌کنیم به همه تیم ها با یک دید نگاه شود. 

وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس راضی به برگزاری بازی با نساجی با توجه به شرایط کرونایی است، عنوان کرد: هر تصمیمی سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا بگیرند، تابع هستیم اما می خواهیم بازی کنیم و مشکلی برای دیدار با نساجی نداریم. همانگونه که قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا تابع هر برنامه ریزی بودیم در حال حاضر هم به این شکل است اما فقط می‌خواهیم عدالت رعایت شود.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره اعتراض این باشگاه به شرایط ورزشگاه امام رضا(ع) در جریان بازی با پدیده گفت: وقتی درباره عدالت صحبت می کنیم یکی از موارد همین است. سازمان لیگ  به این دلیل که تیم حریف در ورزشگاه خودمان، میهمان زیادی داشت ما را جریمه کرد درحالیکه برای هر مسابقه شش کارت در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهند و می‌توانیم شش نفر را وارد ورزشگاه آزادی کنیم.

شکوری تصریح کرد: این در شرایطی است که طبق اطلاعات مستند تعداد میهمانان حریف خیلی بیشتر از شش نفر بود اما متاسفانه کمیته انضباطی و سازمان لیگ ما را جریمه کرد. در شهرهای دیگر هم با مشکلات عجیب و غریبی مواجه هستیم. نمی‌دانم بلیت فروشی انجام می دهند یا دوستان و آشنایان باشگاه‌ها وارد ورزشگاه می شوند که تعداد بسیار زیادی که حتی در تصاویر تلویزیونی مشخص است وارد ورزشگاه می شوند.

وی افزود: متاسفانه با این مسائل هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد. حتی شاهد هستیم کنار زمین هم نفرات اضافی زیادی حضور دارند که این موضوع پرسپولیس را از لحاظ فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دچار مشکل می‌کند. در این وضعیت ابتلای یک بازیکن تیم ما هم به کرونا تبعات جبران ناپذیری دارد. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از محمدرضا فلاحیان، بازیکن پدیده توضیح داد: فکر می‌کنم اسناد و مستندات مشخص و واضح است. شکایت خود را به سازمان لیگ فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم. فکر می کنم قوانین و مقررات در این موارد مشخص است و می‌خواهیم اگر تخلفی صورت گرفته بررسی شده و آنچه حق پرسپولیس است داده شود.

شکوری درباره اقدام‌های باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از لو رفتن ترکیب و چیدمان این تیم قبل از هر بازی در کانال‌های مجازی گفت: این بحث به دست مدیریت باشگاه رسیده و سمیعی برای پیگیری موضوع دستور ویژه داده است اما از هواداران می‌خواهم تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند. شاید این مسائل از سوی برخی افرادی که دست‌شان از باشگاه پرسپولیس کوتاه شده مطرح می‌شود و امکان دارد تیم ما را وارد حاشیه کند.

وی افزود: خدا را شکر کادرفنی ما بسیار حرفه‌ای است و بازیکنان پرسپولیس چندین دوره به صورت متوالی در  مسابقات آسیایی حضور داشته و موفق عمل کرده‌اند. به همین دلیل وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شویم.  از هواداران هم می خواهم وارد بازی افرادی که دست و منافع‌شان از پرسپولیس کوتاه شده نشوند. پیگیر این موضوع که خیلی حاد و بزرگ هم نیست هستیم و این امر قابل حل است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت امکانات کشور هند عنوان کرد: کلیه موارد و الزام‌های مورد نیاز تیم در هند را برای فدراسیون ایران، هند و AFC ارسال کردیم. محل مسابقه، هتل، فاصله تمرینی تا هتل و فرودگاه، ورزشگاه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی را طبق چندین نامه به AFC اعلام کرده و خواستیم تضمین‌های لازم را در این مورد به ما ارائه بدهند تا مشکلی نداشته‌ باشیم. 

شکوری افزود: کنفدراسیون هم اعلام کرده تمام موارد را رصد می‌کنیم و تمام شرایط مهیا است. امیدواریم چنین اتفاقی رخ بدهد  اما طبق پیش بینی‌های خودمان شرایط هند با ایران، امارات و قطر متفاوت است. این کشور به تازگی کار خود را برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرده و ما هم در کمیته ای که با نظارت سمیعی تشکیل شده سعی داریم کلیه مشکلات احتمالی را رصد و پیشگیری  کنیم.

وی افزود: هند برای ما ناشناخته است و البته خود شهر گوا هم با متمرکز برگزار کردن مسابقات ناآشنا هستند اما امیدواریم مشکلی پیش نیاید. قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود. هیچ پرواز مستقیمی به گوا وجود ندارد. اما برخی مواقع هم باید نهادهایی که با فوتبال در ارتباط هستند به ما کمک کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فدراسیون هند باشگاه پرسپولیس را برای نامه‌نگاری قبول نمی کند. کلیه مکاتبات برای دریافت ویزا باید از طریق فدراسیون فوتبال انجام شود. با توجه به سمتی که در گذشته در فدراسیون داشتم کلیه این موارد باید از طریق فدراسیون فوتبال صورت بگیرد. طبق پروتکل های بین المللی کلیه مکاتبات بین تیم ها و فدراسیون ها باید از طریق فدراسیون‌ها انجام شود. 

شکوری در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی افزود: اگر قرار است مکاتبه ای با فدراسیون هند برای دریافت دعوت‌نامه و ویزا صورت بگیرد باید از طریق فدراسیون همان کشور صورت بگیرد تا آنها با هم در تماس باشند. البته از روز گذشته با دستور عزیزی‌خادم کارها سریع تر انجام شده و با وجود از دست دادن مقداری از زمان امیدواریم این مشکل تا روز پرواز پرسپولیس حل شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول