اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

یمن خط مقدم محور مقاومت و نماد اتکا به قوه ایمانی است

فعال سابق دانشجویی با بیان اینکه یمن خط مقدم محور مقاومت و نماد اتکا به قوه ایمانی است، اظهار داشت: قطعا پیروزی‌های مردم یمن برآمده از اتکا به قوه ایمانی و اعتماد به توان نیروهای داخلی است.

یمن خط مقدم محور مقاومت و نماد اتکا به قوه ایمانی است

محمد رضا مهدوی فعال سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: تجاوز وحشیانه نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی اکنون وارد هفتمین سال شده است و مقاومت مردم یمن باعث شده تا نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی این کشور با هدایت جنبش انصارالله به پیروزی‌های سیاسی و نظامی ارزشمندی دست یابد.

وی ادامه داد: با توجه به نشر گسترده اخبار در رسانه ها از پیروزی های نیروهای مقاومت در جبهه مارب بر ائتلاف عبری - عربی متجاوزان را در اندیشه راهکارهایی از جمله ارائه پیشنهادها و ابتکارات صلح برای خارج شدن از باتلاق جنگ یمن فرو برده است.

مهدوی تصریح کرد: یمن به عنوان کشوری که در اوایل جنگ حقیقتا از لحاظ تسلیحاتی وضعیتی مناسبی نداشته امروز نه تنها هیچ حمله ای از عربستان را بی پاسخ نمی گذارد بلکه توانایی موشکی خود را به رخ جریان استکباری جهان می کشد. قطعا این پیروزی ها  برامده از اتکا به قوه ایمانی و اعتماد به توان نیروهای داخلی است.

 وی گفت: امریکایی ها که سیاست های متزلزلی در جریان حضور منطقه ای دارند تلاششان را می کنند با واسطه گری های بی مورد برخی از کشورها تغییری به نفع عربستان در منطقه ایجاد کنند که این با هوشیاری فرماندهان انصار الله و نیروهای مردمی محقق نخواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه یمن خط مقدم محور مقاومت و نماد اتکا به قوه ایمانی است، اظهار داشت: قطعا سیاست جمهوری اسلامی همان مشی و رهنمون امامین انقلاب است که در دفاع از هیچ مظلومی در جهان کوتاه نخواهد آمد و جبهه مستضعفین را در سراسر دنیا در مقابل مستکباران یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول