اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

خاطراتی از توسل شهدا در دفاع مقدس به امام زمان(عج) منتشر شد+فیلم

کتاب «سربندهای یامهدی» به کوشش کوثر شریفی‌نسب در انتشارات کتاب جمکران منتشر شد که شامل خاطراتی کوتاه از ارتباط و توسل شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس به امام زمان عجل الله است.

خاطراتی از توسل شهدا در دفاع مقدس به امام زمان(عج) منتشر شد+فیلم

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «سربندهای یامهدی» خاطراتی کوتاه از ارتباط و توسل شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس به امام زمان عجل الله است. توسلی که رمز پیروزی جبهه حق و اسلام در مقابل لشکر بعث و صدامیان و پشتوانه تسلیحاتی غرب بوده است.

این کتاب در ۹۲ خاطره به ارتباط  شهدا و امام زمان عجل الله پرداخته است. این کتاب  خوش خوان در ۱۳۲ صفحه  و به کوشش کوثر شریفی نسب در انتشارات کتاب جمکران و در ایام نیمه شعبان به چاپ رسیده است.  کتابی که جلوه هایی از ارتباط قلبی و معنوی رزمندگان و شهدا با امام زمان عجل الله را  به رشته تحریر در آورده و خواننده رابا فضای مهدوی و شهدایی همراه می‌کند.

 «سربندهای یامهدی» را می توانید از سایت کتاب جمکران به قیمت ۲۱ هزار تومان تهیه کنید.

یک خاطره از کتاب:

شب عملیات دل توی دلمان نبود. همه می‌دانستیم اروند رودخانه به ظاهر آرام ولی خروشانی است. هر چه می‌گفتیم «سر طناب رابگیر، فرمانده تویی. اول ستون، فرمانده‌ها حرکت می‌کنن» انگار نه انگار. حرف حرف خودش بود. سر طناب را گره زده بود و می‌گفت: «خب من هم پشت سر فرمانده مون حرکت می‌کنم» وقتی آن طرف اروند رسیدیم، تازه حالی مان شده بود چه می‌گوید. فهمیدیم فرمانده اصلی کی بود. به قول خودش: «فرمانده اصلی همونیه که میاد سر طناب رو می‌گیره، ما رو میرسونه اون طرف اروند»

در ادامه کلیپی مربوط به این اثر را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول