اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

«تایید مشروط» لوایح FATF باعث سوءاستفاده دولت می‌شود/ کشور را دچار بحران نکنید

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه «تایید مشروط» لوایح FATF باعث سوءاستفاده دولت می‌شود، گفت: مجمع تشخیص مراقب باشد کشور را در این مقطع حساس دچار بحران نکنیم.

«تایید مشروط» لوایح FATF باعث سوءاستفاده دولت می‌شود/ کشور را دچار بحران نکنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، با اشاره به بررسی دو لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون جهانی مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) و الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با جرائم سازمان یافته فراملی (پالرمو) در نشست فردا صبح مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: اعضای محترم مجمع نسبت به خطرات این دو لایحه و نیز ارتباط آن با انتخابات 1400 توجه داشته باشند و از مسئولیت آن شانه خالی نکنند.

وی با اشاره به مطرح شدن برخی خبرها مبنی بر تصویب مشروط این لوایح در مجمع، تصریح کرد: تایید مشروط این لوایح، قطعا زمینه سوءاستفاده دولت را (در ایام انتخابات) فراهم می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مقطع حساس، به وظیفه انقلابی و قانونی خود عمل کند و همه مراقب باشیم که کشور را با این مسائل دچار بحران نکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول