اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شکست نفت آبادان در گام نخست نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، مقابل حریف قدرتمند خود شکست خورد.

شکست نفت آبادان در گام نخست نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران پیگیری شد و پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار از این مرحله به مصاف مهرام تهران رفت.

در این دیدار که دو تیم کیفیت بالای فنی را به نمایش گذاشته و دوستداران این رشته شاهد یک جدال حساس و درگیرانه بودند، فرصت‌های بسیاری توسط ستارگان دو تیم روی حلقه‌ها خلق شد که در نهایت، این فرصت‌ها به سود تیم مهرام چربش داشت.

نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران بین دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام با حساب ۸۹ بر ۷۲ به سود مهرام تهران خاتمه یافت.

در این دیدار میشل سامرس بازیکن آمریکایی تیم مهرام با کسب ۲۵ امتیاز و ثبت ۸ ریباند ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت و در تیم پالایش نفت نیز، سعید داورپناه با کسب ۲۲ امتیاز، مؤثرترین بازیکن تیمش بود.

حماد سامری تیم خود را با آرایش ابتدایی سعید داورپناه، محمد حسن‌زاده، آرن داوودی، رسول مظفری و امیرحسین صدیقی به میدان فرستاد و در آن سو، «علی آرزومندی» امیرحسین خندان‌پور، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، ​مالیکو ترنت و داژوان میشل سومرس را برای کلید زدن این دیدار روانه میدان کرد.

کوارتر اول این دیدار را مهرام با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به سود خود به پایان برد، در کوارتر دوم باز هم مهرام با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ بر حریف چیره شد‌ تا نیمه نخست با حساب ۴۸ بر ۳۸ به سود شاگردان آرزومندی خاتمه یابد.

در وقت سوم این دیدار، پالایش به بازی بازگشت و این وقت را با حساب ۲۰ بر ۲۸ از حریف پیشی گرفت و اختلاف را برای زمان پایانی به عدد ۴ کاهش داد، در کوارتر پایانی و سرنوشت ساز این دیدار، این مهرام بود که کار را به سود خود به پایان برد و با ثبت عدد ۲۱ در مقابل ۸ امتیاز نفت نتیجه نهایی را از آن خود کرد.

دومین دیدار دو تیم روز پنجشنبه ۱۹ فروردین‌ماه جاری در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.

این مرحله از رقابت‌ها به‌صورت سه از پنج برگزار خواهد شد و هر تیمی که زودتر در عدد پیروزی های خود به رقم ۳ دست پیدا کند، یک پای فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران خواهد بود.

در دیگر دیدار این مرحله، روز گذشته شهرداری گرگان با نتیجه قاطع ۹۲ بر ۶۵ برابر شیمیدر قم به برتری دست یافت و راه رسیدن خود به فینال را هموار کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول