اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معرفی ۴۶ نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان از ۴۶ نفر از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان تجلیل شد.

معرفی ۴۶ نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، از قضات و کارمندان نمونه حوزه‌های قضایی استان که در رسیدگی به امور محوله، تکریم ارباب رجوع و ارتقای جایگاه دستگاه قضایی عملکرد مطلوبی داشته اند ، تقدیر شد.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم خاطرنشان کرد: معرفی قضات و کارمندان نمونه در کنار برخورد جدی با متخلفین از جمله سیاست‌های راهبردی است که با عنایت به منویات ریاست محترم قوه قضاییه در دوره تحول قضایی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از کسانی است که با تمام وجود و علیرغم همه محدودیت ها ، متعهدانه به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران خدمت می کنند، اگرچه پاداش این مجاهدت‌ها و تلاش های صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

علی صالحی تصریح کرد: قطعاً یکی از پایه های اساسی دستگاه قضایی ، منابع انسانی آن است و بدون تردید کارآمدی ، پویایی و نشاط سازمانی کارکنان قضایی و اداری ، موجب افزایش بهره وری ، تسهیل در جهت نیل به آرمان ها و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مراجعین خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: ۳۱ آیتم در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه و اهداف و برنامه های دادگستری استان به منظور شناسایی قضات و کارکنان نمونه تدوین شده است.

وی همچنین یادآور شد: در پایان هر فصل و همزمان با برگزاری همایش رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان هرمزگان پس از ارزیابی دقیق و مستند عملکرد بخش های مختلف ، از همکاران قضایی و اداری نمونه با اهدای لوح تقدیر و درج در سوابق ارزشیابی ، قدردانی می شود.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از تلاش‌های ۴۶ نفر از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان هرمزگان که در بررسی های انجام شده ضمن دستیابی به بیشترین امتیاز ، رتبه های برتر را کسب نموده اند ، با اهدای لوح سپاس توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تقدیر شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول