اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ری اعمال می‌شود/ تعطیلی ۲ هفته صنوف ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از تعطیلی ۲ هفته‌ای صنوف به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و نظارت ویژه توسط ۱۰ تیم بازرسی در سطح شهرستان ری خبر داد.

محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ری اعمال می‌شود/ تعطیلی ۲ هفته صنوف ری

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های کرونایی اظهار کرد: بر اساس اعلام فرمانداری ویژه شهرستان ری وضعیت کرونایی این شهرستان در شرایط قرمز قرار گرفته و به همین دلیل تمام صنوف به غیر از گروه ۱ از امروز به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

وی گفت: محدودیت‌های کرونایی مربوط به وضعیت قرمز برای مقابله با وضعیت همه‌گیری بیماری کرونا اعمال می‌شود و ۱۰ تیم دو نفره برای اعمال محدودیت‌ها به سطح ۵ بخش شهرستان اعزام می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه ضمن تشکر از همراهی صنوف در اجرای محدودیت‌های پیشین افزود: صنوف همواره پای‌بند به قوانین هستند و تجربه نشان داده که همراهی و همکاری مطلوب و مناسب این قشر اثرگذار به طور قطع ضمن کاهش آمار مبتلایان به کرونا، زمینه کاهش سطح محدودیت‌ها را نیز فراهم می‌کند.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، خواربار فروشی‌ها، تعمیرگاه‌ها، لوازم یدکی فروش‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز بهداشتی، داروخانه‌ها و چاپ‌خانه‌ها نمی‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول