اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

یورش کرونا به بالیوود/آکشای کومار بستری شد، تمام سیاهی لشکرها کرونا گرفتند!

با گسترش موج جدید کرونا بسیاری از اهالی هالیوود به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند از آن جمله هنرپیشه نامدار بالیوود «آکشای کومار» با فیلمی که همه هندی ها منتظر تولیدش بودند و فعلا ادامه کار متوقف شد.

یورش کرونا به بالیوود/آکشای کومار بستری شد، تمام سیاهی لشکرها کرونا گرفتند!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «آکشای کومار» ستاره برتر بالیوود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

با گسترش موج جدید کرونا در هندوستان و بخصوص در شهر بمبئی، بسیاری از اهالی بالیوود به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند از آن جمله هنرپیشه نامدار سینمای هند «آکشای کومار» با فیلمی که همه هندی ها منتظر تولیدش بودند و فعلا ادامه کار متوقف شد.

روز یکشنبه بیماری کووید ۱۹ کومار تشخیص داده شد و روز دوشنبه در بیمارستان بستری شد. طبق گزارشات رسانه های هند، همراه با کومار، ۴۵ نفر که در «Ram Setu»، اولین استودیوی فیلمسازی مشترک هندوستان و آمازون مشغول به کار هستند، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

سخنگوی رسمی «رام ستو» استودیوی فیلمسازی مشترک هندوستان و شرکت آمریکایی آمازون به ورایتی گفت: ۴۵ نفری که تست مثبت داشتند سر صحنه تولید فیلم نبودند. این که آنها سر صحنه فیلمبرداری بودند نادرست است. این افراد بخشی از یک مجموعه هنرمندان جوان و همچنین سیاهی لشکر بودند که برای صحنه های بعدی قرار بود جلوی دوربین ظاهر شوند و به عنوان بخشی از پروتکل ها و دستورالعمل های دقیق تولید در خارج از محل، آزمایش شدند. هیچ یک از آنها حتی به واحد تولید نپیوسته و هرگز سر صحنه فیلمبرداری نبودند.

سخنگو افزود: در این مرحله، تنها تمرکز ما بر روی سلامتی، ایمنی و رفاه کل خدمه است. پروتکل های ایمنی و بهداشتی دقیق، آزمایش مکرر و مراقبت های پزشکی به موقع، تشخیص زود هنگام موارد مثبت شدن اولیه و تشخیص زودهنگام را در بین واحدهای ما تضمین کرده است. ما از نزدیک وضعیت را رصد می کنیم اما به دلیل احتیاط فراوان، اکنون فیلمبرداری را متوقف کرده ایم. 

آمازون در این خصوص هیچ توضیحی ارائه نداده است.

به طور جداگانه، «ویکی کاوشال» و «بهومی پدنکار» دیگر هنرپیشه های معروف بالیوودی نیز روز دوشنبه کرونا مثبت شدند.

روز دوشنبه به دلیل موج جدید شیوع ویروس کرونا در ماهاراشترا، ایالت غربی هند که بمبئی پایتخت آن است، محدودیت های شدیدی در این منطقه اعمال شد. سینما ها، مراکز خرید و رستوران ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شده اند. هند بر اساس آمار وزارت بهداشت این کشور، روز دوشنبه ۱۰۳،۵۵۸ مورد ویروس کرونا را با ۴۷۸ مورد مرگ ثبت کرد که بالاترین رقم یک روزه در این کشور است. حدود ۵۵ درصد موارد مربوط به ماهاراشترا است.

در نتیجه با توجه به شرایط بحرانی کشور هند، شرکت «رلاینس اینترتِینمنت» تصمیم گرفت ادامه تولید و فیلمبرداری «سوریاوانشی» با نقش آفرینی «آکشای کومار» «رانویر سینگ» و «آجای دِوگن» را تا سی ام آوریل به تعویق بیاندازد.

هفته گذشته نیز انتشار فیلم بالیوودی «چهره» با بازی «آمیتاب باچان» به تعویق افتاد. دیگر موارد برجسته ابتلا به بیماری کووید ۱۹ از بمبئی شامل ستاره بزرگ بالیوود «عامر خان» و «ساچین تندولکار» قهرمان اسبق کریکت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول