اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجداز جمله الزامات توسعه اجتماعی است

استاندار یزد با بیان این که نهادینه سازی فرهنگ نماز بین نسل جوان به هم افزایی تمام عناصر مدیریتی و آموزشی نیاز دارد، گفت: پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد از جمله ضرورت های اجتناب ناپذیر برای توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجداز جمله الزامات توسعه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان برگزار شد، ترویج فرهنگ نماز بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: یزد از جمله استان‌های پیشتاز در امر ترویج نماز بین دانش آموزان است.

وی مفروش کردن نمازخانه های مدارس را یکی از اقدامات ارزشمند و مهم استان یزد در حوزه نماز دانست و افزود: پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد از جمله ضرورت های اجتناب ناپذیر برای توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که نهادینه سازی بیش از پیش فرهنگ نماز بین نسل جوان به هم‌افزایی اجتماعی، بخش‌های مختلف نظام آموزشی نیاز دارد، گفت: الگوسازی در بحث ترویج نماز از دیگر الزامات اجرایی است که باید مد نظر مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آموزش قرار گیرد.

طالبی با اشاره به وضعیت مطلوب آموزش و پرورش در استان یزد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد فضای کنونی ایجاد شده در نظام آموزشی می‌تواند آن طور که باید نسبت به تفهیم ارزش های معنوی و انسانی نماز بین دانش آموزان اقدام و دستاوردهای خوبی در این حوزه بدست آورد.

محسن موحدی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس نماز بین دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: در این دوره جشنواره نماز که با موضوع«پیوندنماز، خانه، مدرسه و مسجد» برگزار شده بیش از 19 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور شرکت کردند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول