اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راهکار منع برگزاری مجالس در محدوده تالارهای کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت:به منظور جلوگیری از برگزاری عروسی در محدوده تالارها اطراف این مراکز شخم زده می‌شود.

راهکار منع برگزاری مجالس در محدوده تالارهای کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان اظهار داشت: لازم است محدودیت‌هایی به مدت دو هفته اعمال شود.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: آرایشگاه‌ها باید تعطیل شوند، فعالیت دفاتر ازدواج با محدودیت سه نفر مجاز و شرکت بیش از 20 نفر در مراسم تشییع اموات ممنوع می‌شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان، شبکه بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، دادگستری، بخشداری، پلیس راهور، صمت و اتاق اصناف را ملزم به اجرای مصوبه‌های اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرد.

وی در خصوص دورکاری کارمندان تصریح کرد: اعمال دورکاری در برخی از ادارات که نیروی انسانی کافی ندارند قابل اجرا نیست و چه بسا دورکاری باعث تجمع ارباب رجوع و تأخیر در خدمات‌دهی نیز می‌شود.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه خیابان‌های منتهی به مرکز شهر از امروز مسدود می‌شود، افزود: فعالیت مشاغل گروه 2 تا چهار تعطیل وه مشاغل۲، سه و چهار از امروز تعطیل خواهد شد.

کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه تعطیلی تالارها مجالس عروسی را به زمین‌های اطراف کشانده است،گفت: به منظور جلوگیری از برگزاری مجالس عروسی در محدوده تالارها زمین‌های خالی اطراف این مراکز شخم زده شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول