اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کرونا و گرانی، هدیه نوروزی دولت به مردم بود

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا و گرانی، هدیه دولت در روزهای قبل از عید به مردم بود و دولت همچنان هم به این بازی ادامه می‌دهد.

کرونا و گرانی، هدیه نوروزی دولت به مردم بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اظهار داشت: ماه‌هاست که قطار گرانی، اقشار ضعیف جامعه را زیر می‌گیرد و دولت نه تنها در توقف یا کاستن سرعت آن ناتوان است، بلکه با بی‌تدبیری، سوء مدیریت و اتخاذ تصمیمات ضد و نقیض بر شتاب و سرعت قطار گرانی می‌افزاید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گوشت، مرغ و میوه برای طبقات فرودست جامعه به خاطره ها پیوسته، افزود: سفره‌هایی که هر روز خالی‌تر می‌شود نمونه‌ای از کارنامه اسفناک دولت است که هر روز پیش روی میلیون‌ها ایرانی گشوده می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای رئیس جمهور در روزهایی که مردم برای تأمین بدیهی‌ترین نیازهای خود متحمل فشارهای بی‌سابقه شده و تورم هر ماه رکورد جدیدی به ثبت می‌رساند و بازار به حال خود رها شده است، آرامش و لبخند شما و اعضای کابینه یادآور ضرب‌المثلی آذری است که می‌گوید "فرد سیر هرگز حال گرسنه را درک نمی‌کند".

بدری ادامه داد: آیا صف‌های طویل مردم برای خرید کالاهای ضروری را نمی‌بینید؟ مردم در شرایط کرونایی هر روز چندین ساعت وقت خود را در صف های مرغ و روغن صرف می‌کنند.

وی تصریح کرد: کرونا و گرانی، هدیه دولت در روزهای قبل از عید به مردم بود و متأسفانه دولت همچنان به این بازی ادامه می‌دهد. به این بازی پایان بدهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول