اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

صف‌های طولانی در شان ملت ایران نیست

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: صف‌های طولانی در شان ملت ایران نبوده و زمینه نارضایتی و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

صف‌های طولانی در شان ملت ایران نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: این چه سیاستی از سوی رئیس جمهور  است که سال‌ جدید را نقطه پایانی افزایش قیمت‌ها اعلام می‌کند و از سوی دیگر قیمت خودرو را افزایش می دهد لذا انتظار می‌رود با احساس دلسوزی بیشتری نسبت به ایران سربلند کارکرده و به این وضعیت نابسامان پایان دهید و به رشد دیوار بی اعتمادی کمک نکنید.

وی افزود: صف های طولانی در شان ملت ایران نبوده و زمینه نارضایتی و کاهش سرمایه های اجتماعی را فراهم می کند. از طرفی این سیاست با سیاست‌های ابلاغی در مورد پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تناقض دارد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تعیین تکلیف خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم تصریح کرد: باید قیمتی برای این محصولات در نظر گرفته شود که واقع بینانه بوده و زمینه رضایت کشاورزان را فراهم آورد و همچنین به رونق تولید کمک کند.

منتظری عنوان کرد: شهروندی می‌گفت این چه سیاستی است که از یک طرف ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می‌کنید و از طرف دیگر زمینه حضور ما را در این صف‌های طویل مهیا می سازید، از طرفی این پدیده اسباب سوء استفاده رسانه های بیگانه را فراهم می سازد که ضعف و بی تدبیری دولت را به حساب ناکارآمدی نظام بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول