اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایثار و کرامت بزرگترین درس شهدا به جامعه است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج گفت: شهیدان درس ایثار، کرامت و فداکاری و صبر و استقامت به ما هدیه کردند و درخت امنیت را در کشور کاشتند.

ایثار و کرامت بزرگترین درس شهدا به جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  ماموستا فایق رستمی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و امضای تفاهم نامه‌های تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان کردستان که با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از آب و خاک کشور لحظه ای درنگ نکرده و با تقدیم جان خود، آسایش را به ایران اسلامی هدیه کردند.

وی با بیان اینکه برکت خون شهدا حرکت کشور به سمت پیشرفت و توسعه را تداوم می‌بخشد، افزود: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای دین و شریعت و شهادت پایه گذاری شده است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه این استان حدود ۱۰ هزار شهید، جانباز و مفقود الاثر تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: شهیدان درس ایثار، کرامت و فداکاری و صبر و استقامت به ما هدیه کردند و درخت امنیت را در کشور کاشتند.

ماموستا رستمی یادآور شد: ایران اسلامی ضمن اینکه هیچگاه به هیچ کشوری حمله نظامی نداشته است در دوران جنگ تحمیلی نیز اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم در این دنیا طوری زندگی کنیم و به گونه‌ای بمیریم که مدیون خون شهدا نباشیم و بتوانیم در راه اعتلای خون شهدا به خوبی وظیفه خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/2330/75/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول