اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم رسیدگی فوری دستگاه قضا به شهادت محیط بانان زنجان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار رسیدگی فوری دستگاه قضا به شهادت دو تن از محیط بانان استان زنجان شد.

لزوم رسیدگی فوری دستگاه قضا به شهادت محیط بانان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در پی شهادت دو محیط‌بان زنجانی رئیس سازمان محیط زیست با انتشار پیامی ضمن تسلیت این واقعه، خواهان رسیدگی فوری به این حادثه شد.

در متن پیام تسلیت عیسی کلانتری آمده است: «شهادت سربازان پر افتخارعرصه حفاظت از محیط زیست، محیط بان شهید مهدی مجلل و محیط بان شهید میکاییل هاشمی را به خانواده مکرم این دو شهید، جامعه علاقه‌مندان و فعالان محیط زیست و تمامی محیط بانان کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید یاد، خاطره و ایثارگری‌های خالصانه آن شهدای ارجمند در سطوح مختلف حفاظت از آب و خاک ایران اسلامی، الهام بخش تمامی دلدادگان به طبیعت و نسل‌های امروز و فردای این مملکت خواهد بود.
اینجانب ضمن درخواست از دستگاه محترم قضایی برای رسیدگی فوری به این جنایت و شناسایی، دستگیری و صدور رای قاطعانه برای عاملان که موجب درس عبرتی برای سایر متجاوزان به جان محیط بانان و عرصه های طبیعت شود، از خداوند متعال برآن شهدای عزیزرفعت جایگاه و غفران الهی را مسئلت می جویم.»

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول