اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کارگاه‌های هنرستانی‌ها در رنگ‌بندی زرد و آبی فعال خواهد بود

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: کارگاه‌های هنرستانی‌ها را پیش‌تر و در وضعیت نارنجی تعطیل کردیم و این کارگاه‌ها فقط در رنگ‌بندی زرد و آبی فعال خواهد بود.

کارگاه‌های هنرستانی‌ها در رنگ‌بندی زرد و آبی فعال خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ناظم‌زاده درباره وضعیت دروس کارگاه‌های هنرستان‌ها اظهار داشت: رنگ‌بندی کرونایی استان اصفهان به قرمز تغییر کرد و ما کارگاه‌های هنرستانی‌ها را پیش‌تر و در وضعیت نارنجی تعطیل کردیم و این کارگاه‌ها فقط در رنگ‌بندی زرد و آبی فعال خواهد بود.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم، طبق مصوبه ستاد ملی تحت هر شرایطی به‌ صورت حضوری خواهد بود؛ همچون سال گذشته که در وضعیت قرمز استان نیز امتحانات این دوپایه به‌ صورت حضوری برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان درباره امتحانات شبه نهایی تأکید کرد: در هفته آینده امتحانی تحت عنوان امتحان آمادگی یا شبه نهایی به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد که هدف از این آزمون برآورد سطح درسی دانش‌آموزان در این شیوه از آموزش یعنی آموزش مجازی است.

ناظم‌زاده درباره نحوه حضور عوامل مدارس خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی مدارس همچون واحدهای اداری طبق رنگ‌بندی در مدارس حضور می‌یابند و در شرایط قرمز کنونی با حداقل ظرفیت (یک سوم) در مدارس حضور دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول