اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بازدید پلیس از ۱۱۷۰ واحد صنفی/ صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای ۲۰ واحد متخلف

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از اجرای طرح بازدید از۱۱۷۰ واحد صنفی و صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای ۲۰ واحد متخلف خبر داد.

بازدید پلیس از ۱۱۷۰  واحد صنفی/ صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای ۲۰ واحد متخلف

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و بازدید از 1171واحد صنفی در سطح شهر تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته شانزدهم فروردین ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ده گانه این پلیس از 1171واحد صنفی بازدید کرده و به 17متصدی متخلف اخطار کتبی دادند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی قضایی 3 واحد صنفی که بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند ، پلمب شدند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در این طرح به 2 هزار و 174 شهروندی که بدون استفاده از ماسک در این واحد های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند این موارد را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول