اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استفاده رئیس قوه از ظرفیت نخبگان کرد در دستگاه قضا

معاون اجرایی پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: در دوره تحول دستگاه قضا از ظرفیت نخبگان مناطق کردنشین کشور در پیشبرد اهداف قوه قضاییه استفاده شده است.

استفاده رئیس قوه از ظرفیت نخبگان کرد در دستگاه قضا

سجاد جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت قومیت‌ها و ارائه مسئولیت به آنها در دستگاه قضا بازتاب مطلوبی در کشور به همراه داشته و مورد تایید آیت‌الله رئیسی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور شخصیت‌های کرد در بدنه قوه قضاییه تصریح کرد: بنا به دستور ریاست قوه قضاییه، دکتر عبدالملکی بعنوان دستیار ویژه اقتصادی قوه قضاییه، دکتر خشنودی در سمت معاون دادستان کل کشور و بنده نیز بعنوان سومین شخصیت کرد در سمت معاون اجرایی پژوهشگاه قوه قضاییه منصوب شده و فعالیت داریم.

وی در مورد دیگر تحولات دستگاه قضا در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی گفت: از ظرفیت قضات بومی در مراکز استان‌ها در دادگستری‌ها استفاده شده است، همچنین عمده این افراد جزو نخبگان انقلابی، متدین، فاضل و...از مناطق کردنشین کشور بوده و نتیجه آن رضایت مردم است.

جلالی در ادامه اذعان داشت: رئیس قوه قضاییه نگاهی ویژه به مردم کردنشین کشور دارد و بنا به درخواست علمای اهل سنت منطقه غرب کشور تعدادی از محکومانی که پرونده امنیتی داشتند از عفو مقام معظم رهبری بهره‌مند شدند و جرم آنها بخشوده شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول