اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

توزیع و انتشار ۶۰۰ هزار زیارت‌نامه و ادعیه تک‌برگی در حرم امام رضا

به همت مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع کرونا ۶۰۸ هزار زیارت‌نامه و ادعیه تک برگی منتشر و میان زائران توزیع شد.

توزیع و انتشار ۶۰۰ هزار زیارت‌نامه و ادعیه تک‌برگی در حرم امام رضا

به گزارش خبرگزاری فارس به همت مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی ۶۰۸ هزار زیارت‌نامه و ادعیه تک برگی منتشر و میان زائران توزیع شد.

این اقدام به دلیل شیوع بیماری کرونا رخ داد و از آنجایی که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از «قرآن و کتب ادعیه حرم» برای زائران بارگاه منور امام رضا (ع) میسر و مقدور نبود، مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی متناسب با سیاست‌های جدید آستان از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون در چندین مرحله زیارت‌نامه‌ و ادعیه‌های تک‌برگی شامل زیارت امین‌الله، زیارت رجبیه، شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعاهای ماه مبارک رمضان و... را چاپ و تحویل بارگاه مطهر رضوی داده است.

این زیارت نامه‌ها در سه قطع ۴A، بروشوری و دفترچه‌ای به چاپ رسیده و در اختیار زائران قرار گرفته است.

بخش دیگر فعالیت‌های مؤسسه در روزهای کرونا به تأمین محصولات فرهنگی مورد نیاز حرم مطهر رضوی در مناسبت‌های ویژه‌ای همچون دهه کرامت، دهه ولایت، عید سعید غدیر خم و دهه اول ماه محرم که چندین کتاب، پوستر، کارت پستال تبریک و... اختصاص دارد که در همین راستا بیش از یک میلیون و ۱۳۷ هزار عدد از محصولات یاد شده چاپ و تحویل معاونت‌های تبلیغات اسلامی و اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول