اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگاه قضایی در تخلفات انتخاباتی ورود قاطع و بی‌تعارف کند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: آیت‌الله رئیسی با احیای ۲ هزار کارخانه وشرکت امید را به مردم برگردانده است و این یک موفقیت چشمگیر برای دستگاه قضا است و انتظار دستگاه قضا در شهرستان‌ها در رفع موانع تولید نیز بی‌تعارف ورود کنند.

دستگاه قضایی در تخلفات انتخاباتی ورود قاطع و بی‌تعارف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، علیرضا جابر رئیس دادگستری و امید آزادی دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه ظهر امروز با حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل‌نیا در این دیدار موفقیت دادگستری شهرستان بندرلنگه و زیر مجموعه این دستگاه را تبریک گفت و اظهار داشت: این کسب افتخارات مایه سربلندی شهرستان است و ان‌شاءالله با تاکید برنکات مثبت و اصلاح نکات منفی موفقیت شما را در شاخص‌های بیشتر و درصد بالاتر آرزومندیم.

وی افزود: در تحقق شعار سال ارگانی که می‌تواند بیشترین یاری را به  دولت ونیروهای اجرایی شهرستان ها برساند دادگستری و دستگاه قضاء است و می توان گفت بیشترین موانعی که برای تولیدگران ایجاد شده ناشی از عدم اجرای  قوانین و ضوابط است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: در جاهایی استفاده از رانت و یا روابط فامیلی منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شده است که قطعا ورود قاطعانه و با قدرت دستگاه قضا به این مسائل می تواند موانع را بردارد و ریشه کن کند.

وی یادآور شد: دستگاه قضا ودر راس حضرت آیت الله رئیسی واقعا با اصلاح یکسری ساختارها، برخوردهای عدالت محورانه و تکریم مردم و از همه مهمتر ورود جدی به صحنه های حساس  امید را به جامعه برگردانده است.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: آیت‌الله رئیسی با احیای ۲ هزار کارخانه وشرکت امید را به مردم برگردانده است و این یک موفقیت چشمگیر برای دستگاه قضا است و انتظار دستگاه قضا در شهرستان‌ها در رفع موانع تولید نیز بی‌تعارف ورود کنند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به تقویت روحیه کارکنان شورای حل اختلاف،  خاطرنشان کرد: اگر با توسعه کمی وکیفی شوراهای حل اختلاف و  تقویت روحیه کارکنان در مردمداری وتکریم ارباب رجوع در سال 1400کار را پیش ببریم شاهد کاهش پرونده های ورودی خواهد شد و فرهنگ ریش سفیدی را در شوراهای حل اختلاف تقویت کنیم که در این راه می‌توانیم از ظرفیت حوزه‌های علمیه نیز بهره ببریم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: برخی در نزدیکی انتخابات شوراها به دنبال مقاصد سیاسی خود هستند و شوراها نیز بهترین محمل برای این مورد است برای جلوگیری از احقاق حق مردم بعنوان مدعی‌العموم ورود کنید چرا که ما نباید اعتماد مردم را از دست بدهیم جرائم انتخاباتی مهم است و باید اعتماد مردم در این خصوص حفظ شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه با گلایه از وضعیت کرونا در هفته های اخیر در این شهرستان، عنوان داشت: کسانی که در شهرستان وظیفه داشتند در تعطیلات پیشگیری کنند متاسفانه کم کاری کردند، مسئولان ستاد کرونا و بهداشت در این ایام کجا بودند  و چرا ستاد کرونای کشور استانداردهای دوگانه دارد و در برخی موارد که باعث افزایش و شیوع ویروس کرونا می شد ورود نکردند لذا دستگاه قضا باید با متخلفین برخورد کند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: آماده همکاری در برگزاری جشن گلریزان و آزاد کردن زندانیان جرائم غیر عمد در کمک به ستاد دیه هستیم.

وی با تقدیر از ورود جدی دادستانی شهرستان بندرلنگه در مسئله نظارت بر بازار، افزود: متاسفانه حلقه مفقوده کشور نظارت است و با رعایت حقوق مردم و بازاریان این نظارت ها تشدید شود تا شاهد کم شدن تخلفات باشیم.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول