اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تنظیم برنامه دورکاری کارکنان به صلاح‌دید مدیران/مصوبات ستاد کرونا لازم‌الاجراست

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعمال دورکاری توسط مدیران دستگاه‌ها باید طبق رنگ‌بندی اجرا شود اما این مصوبه شامل مدیران و معاونان که حضورشان ضروری است نمی‌شود و تنظیم برنامه دورکاری باید به صلاح‌دید مدیر هر دستگاه باشد.

تنظیم برنامه دورکاری کارکنان به صلاح‌دید مدیران/مصوبات ستاد کرونا لازم‌الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان محدودیت‌ها باید طبق رنگ‌بندی هر شهرستان اعمال شود و هیچ کوتاهی از سوی مدیران پذیرفته نبوده و در صورت عدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا که حکم قانون را دارد و لازم‌الاجرا است سریعا باید به تخلفات اداری معرفی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعمال دورکاری توسط مدیران دستگاه‌ها باید طبق رنگ‌بندی اجرا شود اما  این مصوبه شامل مدیران، روسا و معاونان دستگاه‌های اجرایی که حضورشان در ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌ها ضروری است نمی‌شود و تنظیم برنامه دورکاری باید به صلاح‌دید مدیر دستگاه باشد.

باید از کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری جلوگیری شود

وی خاطرنشان کرد: باید نظارت‌ها بر جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر از سمت خوزستان تشدید و در مسیرهای ورود آن‌ها نیرو مستقر شود.

عباسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قبل از شروع موج جدید گسترش کرونا جزو سه استان برتر در زمینه مدیریت ویروس کرونا بود، گفت: از دلایل اصلی گسترش این ویروس در جامعه و به خطر افتادن جان مردم مراسمات خانوادگی از جمله ترحیم و عروسی است که باید به صورت جدی با متولیان برگزاری این مراسمات برخورد قاطع کرد.

وی با تاکید بر افزایش نظارت بر آرامستان‌های استان گفت: در صورت تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی می‌توان از ظرفیت مدارس، مساجد و سالن‌های ادارات استفاده کرد و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با علوم‌پزشکی هستند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول