اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جذب بدون ضابطه نیرو در ادارات منکر است/ مشکلات با عمل حل می‌شود نه با چاپ بنر

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: همچنین جذب نیرو بدون ضابطه در دستگاه‌های اداری بایستی به عنوان یک منکر در جامعه شناخته شود.

جذب بدون ضابطه نیرو در ادارات منکر است/ مشکلات با عمل حل می‌شود نه با چاپ بنر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز در دیداری که به مناسبت آغاز سال نو با حضور مدیر و خبرنگار خبرگزاری فارس انجام شد، اظهار داشت: با فعال کردن ظرفیت‌های لرستان می‌توان مشکلات توسعه نیافتگی استان را حل کرد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کارهای خوبی در مناطق محروم استان انجام داده است، افزود: در صورتی‌که مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا در استان اجرایی شود شرایط  لرستان نسبت به گذشته بهتر می‌شود.


نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: اصحاب رسانه استان بایستی با رعایت اخلاق و اطلاعات علمی مشکلات لرستان را منعکس کنند و برای حل آنان مطالبه گر باشند و این یک واقعیت است که اصحاب رسانه در  هر اتفاق مثبتی که در در استان ایجاد شده حضور موثری داشته‌اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی بایستی با هوشیاری خود در قبال کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی شوند، تصریح کرد: هیچکس نبایستی به علت داشتن رابطه با مسئولان نسسبت به سایر مردم از امتیازات خاصی برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان شاهد هستیم که بعضا وقتی یک فرد به یک جایگاه حقوقی می‌رسد اقدام به انتصاب وابستگان خود می‌کند و این وظیفه سازمان بازرسی است که با این تخلفات به شدت برخورد کند و نباید شاهد به کارگیری افراد غیر متخصص در جایگاه‌های دولتی و اداری باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جذب نیرو بدون ضابطه در دستگاه‌های اداری بایستی به عنوان یک منکر در جامعه شناخته شود و اصحاب رسانه بایستی در این حوزه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

شاهرخی با عنوان کردن این موضوع که آینده کشور و لرستان با وجود مشکلات فعلی روشن و امیدوار کننده است، اظهار داشت: نام گذاری سال یک شعار نیست بلکه بایستی همه مسئولین به جای چاپ بنر با عمل خود مشکلات در مسیر تولید کشور را حل کنند.

وی ادامه داد: اگر دستگاه‌های نظارتی در گذشته به خوبی به وظایف خود عمل می‌کردند امروز شاهد تعطیلی این همه واحد تولیدی در لرستان نبودیم و جوانان انقلابی بایستی بر عملکرد این دستگاه‌ها نظارت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هفته آینده در جلسه‌ای مصوبات سفر آیت الله رئیسی به استان را بررسی می کنیم، تصریح کرد: مسئولان استان نباید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی منتظر آمدن مسئولان از مرکز کشور باشند.

سعید سرشار مدیر خبرگزاری فارس در استان لرستان نیز در این دیدار اظهار داشت: این رسانه پیگیری مطالبات مردمی و بیان مشکلات را در چارچوب قانون یکی از مهمترین رسالت‌های خود می‌داند و در این راستا تمام پرسنل و خبرنگاران خبرگزاری فارس با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه فارس من یکی از بخش‌های ویژه مورد تاکید مسوولان عالی این رسانه است که در ان مردم به طور مستقیم مطالبات و نظرات خود را بیان کرده و همکاران ما آن را پیگیری می‌کنند.

سرشار یادآور شد: این آمادگی و درخواست را داریم که به منظور معرفی هر چه بهتر «فارس من» در میز خدمت نماز جمعه حضور یافته و این بخش را به آگاهی نمازگزاران برسانیم.

شایان ذکر است با موافقت نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد مقرر گردید با بازگشایی نماز جمعه پرسنل خبرگزاری فارس در میز خدمت نماز جمعه حضور یافته و مباحث مربوط به آن را به مردم ارائه ددهند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول