اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خاوازی: مازاد تولید تخم مرغ داریم/ همکاری مشترک وزارت جهاد و مجلس درباره طرح امنیت غذایی

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای بازار مرغ در آستانه ماه رمضان گرفته‌ایم از مازاد تولید تخم مرغ خبر داد و گفت: می‌توانیم محصولات کشاورزی ایران را به تفاهم اخیر به چین صادر کنیم.

خاوازی: مازاد تولید تخم مرغ داریم/ همکاری مشترک وزارت جهاد و مجلس درباره طرح امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی امروز (سه‌شنبه 17 فروردین) بعد از حضور در جلسه کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو تلویزیونی درباره  جزئیات دیدارش با نمایندگان مجلس اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری نام سال جاری برنامه‌های وزارت جهاد به منظور پشتیبانی از تولید را به اعضای کشاورزی توضیح دادم.

وی افزود: قرار شد یک مجری در وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید پایدار و رفع موانع تولید در نظر بگیریم و مقرر شد اعضای کمیسیون کشاورزی هفته آینده به وزارت جهاد آمده و دیدار مشترکی با یکدیگر داشته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی درباره طرح امنیت غذایی که امروز در مجلس اعلام وصول شد تصریح کرد: قرار شد کارشناسان وزارت جهاد و همکارانم در این وزارتخانه در این باره کار مشترکی با مجلس انجام دهند و می‌کوشیم تا نگرانی‌های رهبر ا نقلاب درباره امنیت غذایی را رفع کرده و تولیدات محصولات کشاورزی را افزایش دهیم.

خاوازی با اشاره به تفاهم 25 ساله ایران و چین گفت: روابط کشاورزی ایران با چین در این تفاهم‌نامه هم در کمیسیون کشاورزی مطرح شد ضمن اینکه مسیر خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی با این تفاهم‌نامه باز خواهد شد ضمن اینکه تلاش داریم تا از فناوری‌های نوین کشاورزی استفاده کرده و تولیدات خود را افزایش دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: درباره توزیع نهاده های دامی و تصمیمات اخیر برای بازار مرغ و تصمیمات آتی برای ماه رمضان هم توضیحاتی را به نمایندگان مجلس دادم این در حالی است که تولید مرغ به اندازه کافی در کشورمان وجود دارد ولی اتفاقات اخیر نامیمون در بازار مرغ خارج از نظام تولید بود و قرار شد برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی را در این باره در نظر بگیریم.

وی درباره بازار تخم‌مرغ هم گفت: تولیدات تخم‌مرغ در شرایط فعلی بسیار زیاد است و مازاد تولید هم داریم و قرار شد برای حمایت از تولیدکنندگان اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول