اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر ۶۰ نماینده به وزیر ورزش درباره انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

60 نماینده مجلس به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات اخیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای تذکر داده و خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شدند.

تذکر ۶۰ نماینده به وزیر ورزش درباره انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، 60 نماینده مجلس به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات اخیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای تذکر داده و خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شدند. 

متن این تذکر به شرح ذیل است: 

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر سلطانی‌فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و دعای خیر

احتراماً پیرو درخواست و اعتراض رؤسای هیأت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سراسر کشور و همچنین برخی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده انتخاب ریاست فدراسیون مذکور و جمع کثیری از پیشکسوتان ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و داوران کشور از این رشته بومی و آئینی مبنی بر بروز تخلفات فراوان و آشکار در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون جهانی پهلوانی و زورخانه‌ که باعث نارضایتی گردیده است و با توجه به مستندات ارائه شده نامبردگان که به شرح ذیل می‌باشد.

اعلام رسمی و رسانه‌ای جناب آقای خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزشی و جوانان مورخ 1399.4.17 و همچنین معاون قهرمانی وزارت ورزش و مورخ 1393.9.10 مبنی بر ممنوعیت حضور سرپرستان فدراسیون‌ها در انتخابات به عنوان کاندید ریاست فدراسیون و همچنین اجرای موافق چند ساله این دستورالعمل که در انتخابات ریاست فدراسیون‌های کشتی، دو میدانی، همگانی، اتومبیلرانی، پزشکی ورزشی، هندبال، اسکی، قایقرانی و ..... نیز صورت پذیرفته است.

ولیکن متأسفانه این رویه عادلانه وزارت ورزش در انتخابات ریاست فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی نقض شده است، سرپرست فعلی فدراسیون در حالیکه خود مجری انتخابات است به عنوان کاندید ریاست ثبت‌نام کرده‌اند و در شرایطی نابرابر و برتر از سایر کاندیدها قرار دارند مضاف اینکه با عزل و نصب‌های زنجیره‌ای و مهره‌ چینی‌های انتخاباتی و تأخیر در برگزاری انتخابات حقوق سایر کاندیدها را بیش از پیش تضییع نموده است.

با توجه به دلایل مطرح شده و با عنایت به اینکه این موضوع باعث شده که رویکرد مناسب وزارت ورزش طی سالیان اخیر که همان رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات ریاست فدراسیون‌ها می‌باشد نقض گردد، و از سوی دیگر با توجه به نزدیکی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برای نیل به اهداف انتخاباتی بیش از پیش تقویت می‌شود.

لذا مستدعی است دستور فرمایید: که با انتساب یک سرپرست غیر کاندیدا و بی‌طرف نسبت به برگزاری انتخابات قانونی در اسرع وقت اقدام مقتضی به عمل آید.

تا موجبات رفع نگرانی جامعه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور فراهم گردد.گ

اسامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که این نامه را امضا کرده‌اند به شرح ذیل است:

علیرضا نظری، احمدحسین فلاحی، سید محمود نبویان، منصور شکراللهی، بهزاد علیزاده، ذبیح الله اعظمی، رمضانعلی سنگدوینی ، مسعود پزشکیان، علیرضا زندیان، احد آزادیخواه، حسین میرزایی، سید مصطفی میرسلیم، محمد تقی نقدعلی، امانقلیچ شادمهر، روح الله عباسپور، حجت‌الله فیروزی، رحیم‌ زارع، سید جواد ساداتی‌نژاد، سید ناصر موسوی لارگانی، شیوا قاسمی‌پور، علی علیزاده، سید مهدی فرشادان، محمد رشیدی، حسین محمد صالحی، غلامرضا منتظری، مهرداد ویس‌کرمی، سلمان اسحاقی، معین‌الدین سعیدی، کمال حسین‌پور، مجتبی بخشی‌پور، صدیف بدری، آرش زره‌تن، سید محمد مولوی، جبار کوچکی‌نژاد، محمدمهدی زاهدی، اقبال شاکری، احد آزادیخواه، صمدالله محمدی

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول