اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور/ اختصاص ۳۲۰۰ میلیارد تومان

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۳۲۰۰ میلیارد تومان در کشور برای تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی هزینه کردیم.

تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور/ اختصاص ۳۲۰۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی رسولیان بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار همدان با بیان اینکه واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در کل کشور ۸۰ درصد رشد کرده است اظهار کرد: ۳۲۰۰ میلیارد تومان در کشور برای تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه استان همدان در حوزه شهرک‌های صنعتی و شهرک‌های دانش بنیان ظرفیت بسیار خوبی دارد حمایت های استاندار از تقویت زیرساخت شهرک‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: هم اکنون ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان همدان فعال است.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تلاش برای رفع موانع تولید در کشور را یکی از موضوعات مهم دانست و افزود: برای تحقق این امر نیاز به همکاری و دغدغه‌مندی مسوولان و حمایت از سرمایه‌گذاران در کشور داریم.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه استان همدان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که در سند راهبردی استان دیده شده است گفت: 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های جهش تولید در استان همدان انجام شد.

سید سعید شاهرخی گفت: در استان همدان در حوزه شهرک‌های صنعتی اقدامات بزرگی انجام شده که به رشد اقتصادی در استان کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول