اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کمیسیون شوراها اصلاح شد/ ارجاع لایحه به هیات رئیسه

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی و اصلاح برخی از مواد لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور تامین نظر شورای نگهبان خبر داد و گفت: این لایحه به هیات رئیسه ارجاع شد.

لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کمیسیون شوراها اصلاح شد/ ارجاع لایحه به هیات رئیسه

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 17 فروردین) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از سوی شورای نگهبان به مجلس اعاده شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در آن انجام شد و برخی از مواد این لایحه حذف شد.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس این لایحه، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند در چارچوب قوانین و مقررات از انواع ابزارهای تامین منابع مالی و روش‌های اجرایی به منظور اجرای طرح‌های مصوب شهری و روستایی با پیش‌بینی تضامین لازم استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه این لایحه به دنبال تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست، گفت: این لایحه پس از اصلاحات صورت گرفته و به منظور تصمیم‌گیری صحن علنی مجلس، جهت رسیدگی در اختیار هیات رییسه مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول