اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نقی‌زاده: سال جدید را با یک بازی سنگین شروع کردیم/کیانی و انصاری مس را کمک می‌کنند

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: سال 1400 را با بازی سنگینی شروع کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

نقی‌زاده: سال جدید را با یک بازی سنگین شروع کردیم/کیانی و انصاری مس را کمک می‌کنند

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اولین بازی مس رفسنجان در سال 1400 مقابل تراکتور اظهار داشت: سال جدید را با بازی سنگینی مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام شروع کردیم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و مساوی مقابل آن برای ما نتیجه خوبی بود. هرچند که موقعیت‌هایی داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم. برای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه مقابل تیم سابقش به میدان رفت،‌عنوان کرد: من از کودکی در تراکتور بزرگ شدم و پرورش یافتم افتخار می‌کنم که پیراهن این تیم را برتن کردم اما فوتبال حرفه‌ای است. الان بازیکن مس رفسنجان هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. نتیجه هم دست خدا است.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی خوب است. در تعطیلات اردوی سه روزه‌ای را در تهران داشتیم. محمد ربیعی و کادر فنی شبانه روز زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. علی‌رغم اینکه تیم در سال اول حضور در لیگ برتر است اما شخصیت خوبی پیدا کرده و اگر برنامه‌ریزی‌ها همین‌طور ادامه داشته باشد مس رفسنجان قطعاً سال آینده جزو مدعیان فوتبال ایران خواهد بود.

نقی‌زاده در مورد اضافه شدن مهدی کیانی و محمد انصاری از نیم‌فصل دوم به تیم مس رفسنجان گفت: هر دوی آنها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و قطعاً به تیم در کنار سایر بازیکنان کمک می‌کنند تا بتوانیم جایگاهی که شایسته مس رفسنجان است را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: خودم در حال حاضر شرایط خوبی دارم. علی‌رغم اینکه در اوایل فصل مصدوم شدم اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردم و الان هم از نظر بدنی کاملاً آماده‌ام تا به تیم کمک کنم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد بازی هفته بیستم مس رفسنجان مقابل سایپا گفت: در لیگ برتر بازی آسانی نداریم. سایپا تیم جوان و با برنامه‌ای است اما به این سه امتیاز نیاز داریم و تلاش می‌کنیم مقابل سایپا به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول