اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

جا زدن پرچم پرسپولیس به‎ جای پرچم چین!

اخیرا در فضای مجازی تصاویری به عنوان نصب پرچم چین در جزیره قشم منتشر شده اما بررسی موضوع نشان می‌دهد که پرچم نصب شده بر فراز یکی از اسکله‌‎ها متعلق به باشگاه پرسپولیس است.

جا زدن پرچم پرسپولیس به‎ جای پرچم چین!

برخی رسانه‌های ضدانقلاب و کاربران فضای مجازی در راستای تخریب توافق راهبردی ایران و چین و همچنین بدبین کردن مردم نسبت به این اتفاق؛ شایعات زیادی از جمله فروش جزایر کیش و قشم و یا ورود نیروهای نظامی به ایران را منتشر کردند.(اینجا و اینجا).

در تازه‌ترین هجمه‌ها به این توافق استراتژیک، حالا برخی با انتشار تصویری مدعی شدند که پرچم چین در جزیره قشم و حتی بالاتر از پرچم کشور عزیزمان ایران قرار گرفته است.

 

 

 

 

اما علیرضا نصری فرماندار قشم ضمن تکذیب ادعای ضدانقلاب عنوان کرد: پرچم نصب شده بر فراز یکی از برج های نوری این جزیره، متعلق به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است.

 

همچنین برای بررسی دقیق تر خبرنگار صداوسیما نیز به محل مورد نظر رفت و این شایعه را مورد بررسی قرار داد که مشخص شد هجمه  رسانه‌ای بیش نبوده است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول