اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید 14 هزار و 600 مسکن اقدام ملی در زنجان/ واحدها 2 ساله افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از نهایی شدن احداث ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان زنجان خبر داد .

تولید 14 هزار و 600 مسکن اقدام ملی در زنجان/ واحدها 2 ساله افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات‌منش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از نهایی شدن احداث ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: از این میزان تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد آن مربوط به شهر زنجان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب برنامه‌ زمان‌بندی ‌شده، ۹ هزار واحد از این پروژه‌ها پیمان‌سپاری شده است، بیان کرد: این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارد و برخی از آن‌ها در مرحله فونداسیون هستند و تعدادی به اجرای سقف پنجم رسیده‌اند و تعدادی از واحدها نیز تا شهریورماه تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ۱۰ هزار و ۷۵۰ واحد نیز تخصیص پروژه انجام شده است، افزود: این بدان معنا است که زمین مورد نظر اختصاص یافته، قرعه‌کشی انجام شده و واریز وجه توسط متقاضیان صورت گرفته است.

بیات منش با اشاره به اینکه سعی داریم پروژه‌ها را طبق برنامه زمان‌بندی به سرانجام برسانیم، اضافه کرد: برای 4 هزار واحد باقی‌مانده نیز به زودی تخصیص پروژه اتفاق می‌افتد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ واحد از این پروژه‌ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) احداث می‌شود، بیان کرد: ۲۴۰ واحد از این واحد‌ها تا پایان شهریورماه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه احداث مسکن‌های طرح اقدام ملی دو ساله است، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ همه واحدهایی که ساخت آن‌ها آغاز شده، تحویل داده می‌شود.

بیات منش با اشاره به اینکه به کیفیت پروژه‌های مسکن اقدام ملی خوب است، ادامه داد: تلاش شده تا واحدها با بالاترین کیفیت ساخته شود و محل‌هایی برای استقرار انتخاب شده که آخرین استانداردهای شهرسازی را داشته باشد و مردم از خدمات زیربنایی و روبنایی مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ۵ تا ۱۰ درصد پروژه‌های مسکن اقدام ملی به اقشار کم‌درآمد اختصاص خواهد یافت، خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم با کمیته امداد و بهزیستی و نیز سایر نهادهای حمایتی برای شناسایی دهک‌های یک تا سه فاقد مسکن انجام شده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول