اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزدخواستار شد؛ افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری

استاندار یزد مشارکت بخش خصوصی و وجود خیرین را معمترین ویژگی‌های این استان در حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری یکی از مطالبات یزد از وزارت آموزش و پرورش است.

استاندار یزدخواستار شد؛ افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به وجود ظرفیت‌های هماهنگی و تعامل بین بخشی استان، اظهار کرد: توجه ویژه خانواده به بحث تعلیم و تربیت نقش مهمی در فراگیر شدن گفتمان حمایت از آموزش و پرورش در استان یزد ایفا کرده است.

وی کنگور زدگی را از جمله دغدغه‌های استان یزد در حوزه آموزشی دانست و افزود: سعی کردیم با تدوین برنامه‌های فرهنگی مختلف این آسیب را کاهش دهیم.

استاندار یزد مشارکت بخش خصوصی و وجود خیرین را از دیگر ویژگی‌های استان یزد در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هر کدام از خیرین مدرسان‌ساز استان یزد در نوع خود استثناء هستند.

طالبی تصریح کرد: متأسفانه در برخی از شهرستان‌های استان مشکلات حوزه آموزشی مشهود است که امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیرین و وزارت آموزش و پرورش این دغدغه ها برطرف شود.

وی افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری را از جمله مطالبات استان یزد از وزارت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: کمبود نیروهای خدماتی از دیگر مطالبات استان یزد در حوزه آموزش و پرورش است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که زمین‌های مختلفی با کاربری آموزشی در استان وجودد دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل نبود توان مالی اداره کل آموزش و پرورش نمی‌تواند از ظرفیت موجود استفاده کند.

طالبی در خصوص محتوای آموزشی آموزش و پرورش اظهار کرد: فرصت‌های اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان یزد محدود است و باید برای ساماندهی آن برنامه ریزی جدی انجام شود.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول