اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بازدید اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی از مراکز هسته‌ای به منظور رصد اجرای قانون لغو تحریم‌ها

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بازدید مشترک اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست‌ خارجی و انرژی از مراکز هسته‌ای کشورمان واقع در استان اصفهان به منظور رصد دقیق اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها خبر داد.

بازدید اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی از مراکز هسته‌ای به منظور رصد اجرای قانون لغو تحریم‌ها

هادی بیگی‌نژاد عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است فردا اعضای کمیسیون‌های انرژی و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به صورت مشترک بازدیدی را از مراکز هسته‌ای کشورمان در استان اصفهان داشته باشند.

وی درباره علت این بازدید افزود: نمایندگان مجلس با این بازدید رصد دقیقی از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران خواهند داشت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با این بازدید بنا داریم تا ضمن رصد اقدامات اجرایی برای اجرای این قانون اقدامات صورت گرفته سازمان انرژی اتمی و وظایفی که برعهده این سازمان براساس این قانون محول شده است را نظاره کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول