اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بارقه‌ای از امید برای فرهنگیان فاقد مسکن در گلستان/ زمین‌های راه و شهرسازی در اختیار طرح اقدام ملی مسکن

بارقه‌ای از امید برای تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان در سال جاری در راستای طرح «اقدام ملی مسکن» ایجاد شد.

بارقه‌ای از امید  برای فرهنگیان فاقد مسکن در گلستان/ زمین‌های راه و شهرسازی در اختیار طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت فرزندان و دانش آموزان اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش ارتقا تمام بخش‌ها را به دنبال دارد و همه دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت‌های خود آموزش و پرورش را یاری کنند.

 وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در خصوص زمین‌های معرفی شده به راه و شهرسازی ابتدا نسبت به دریافت سند از اداره کل ثبت اسناد اقدام کند و پس از استعلام از شهرداری در طرح «اقدام ملی» فعالیت اجرایی برای تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن اقدام کند.

 

* راه و شهرسازی از زمین‌های در اختیار خود برای فرهنگیان فاقد مسکن در طرح «اقدام ملی مسکن» استفاده کند/ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی باید برای مسکن فرهنگیان هم مورد توجه قرار گیرد

وی افزود: راه و شهرسازی در ۱۰ شهرستان از ۱۴ شهرستان از زمین‌های در اختیار خود و یا اداره کل آموزش و پرورش برای فرهنگیان فاقد مسکن در طرح «اقدام ملی مسکن» استفاده می‌کند.

استاندار گلستان یادآور شد: پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی تنها به حوزه تولید مربوط نمی‌شود و باید این موضوع در حوزه مسکن فرهنگیان نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

* امکانات مدارس در طرح «محله‌محوری مدرسه» در ساعات غیرآموزشی می‌تواند مورد استفاده اهالی قرار گیرد

حق‌شناس خاطرنشان کرد: طرح «محله‌محوری مدرسه» منجر به افزایش ارتباطات و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و با این طرح امکانات مدارس در ساعات غیرآموزشی می‌تواند مورد استفاده اهالی قرار گیرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه گوهری‌راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گزارشی از اقدامات این شورا در سال ۱۳۹۹ ارائه کرد و پیرامون دستورات جلسه تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول