اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فیلم «یک مسئله ساده» تولید شد

کارگردان فیلم «یک مسئله ساده» از تولید این فیلم در قالب درام اجتماعی خانوادگی خبر داد.

فیلم «یک مسئله ساده» تولید شد

اسماعیل عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تولید فیلم یک مسئله ساده اظهار کرد: این فیلم نخستین اثر بلند بنده است. پیش از این تولیداتی در زمینه تیزر فرهنگی و فیلم کوتاه داشتم.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم درام اجتماعی خانوادگی درباره دختری به نام مریم است که روز عقدش پیام و تماسی دریافت می‌کند که به گذشته‌اش مربوط است و یک سری کارها و اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده است.

کارگردان فیلم «یک مسئله ساده» با بیان اینکه روز عقد این دختر از اشتباهات گذشته او پرده برداشته می‌شود، گفت: داستان تا جایی پیش می‌رود که این دختر نمی‌تواند در چنین روزی مراسم عقد را برگزار کند که ناشی از تصمیمات گذشته اش در زندگی است.

 

 

وی عنوان کرد: جامعه ما دینی بوده و خانواده در آن بسیار اهمیت دارد و انسان در چنین فضایی از فضای سنتی به مدرن پیش می‌رود و روابط دختر و پسر خانواده را متأثر کرده و چالشی برای شخصیت اصلی ما می‌شود.

عظیمی یادآور شد: این فرد اشتباهی در گذشته انجام داده و اکنون در حال دریافت تاوان است و به یک سری کشف‌هایی در وجود خودش رسیده که تجربه‌ای برای او به همراه دارد.

 

وی خانواده عقیق را مجری این طرح ذکر کرد و گفت: اکنون این فیلم در فیلیمو پخش می‌شود و در واقع به نگرش‌های جوانان به دین مربوط است یا یک سنت را شکل می‌دهد که باید به آن عمل کرد.

کارگردان فیلم «یک مسئله ساده» با بیان اینکه این فیلم در خانه فیلم داستانی تولید شده است، گفت: داستان این فیلم توسط بنده، اسماعیل عظیمی، عبدالحسین عبدی و علی آهنگری نوشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: نازنین ایمان، عباس سهراب، زهرا برومند، ندا حبیبی، سعید برجعلی، سپیده دهقان و ملیحه ظهیریان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

عظیمی عنوان کرد: رامین راستجو به عنوان مدیر فیلمبرداری، مجید نجاتی به عنوان مدیر صدابرداری، محمدحسین ابراهیمی به عنوان صداگذار و ترکیب صدا، فائزه جوادی به عنوان طراح صحنه، زهره مولایی و علیرضا اقبالی به عنوان گریمور، اسماعیل عظیمی و رسول شفیعی به عنوان تدوین‌گر و رضا خامه‌یار به عنوان مدیر تولید در این فیلم ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/78003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول