اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رشد ۹۱ درصدی کمک‌ خیران اصفهانی به کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: به لطف خداوند و همت خیران و نیکوکاران کمک‌های مردمی به امداد استان اصفهان ۹۱ درصد رشد داشته است.

رشد ۹۱ درصدی کمک‌ خیران اصفهانی به کمیته امداد استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، کریم زارع با بیان اینکه ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی در حمایت از محرومان یکی از وظایف این نهاد است، اظهار داشت: مأموریت اصلی در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تحت حمایت و رعایت کرامت و حرمت ایشان در نظر گرفته شده است که به لطف خداوند و به همت خیران و نیکوکاران کمک‌های مردمی نسبت به سال قبل ۹۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: شرایطی که بیماری منحوس کرونا برای جامعه ایجاد کرد، این باور در اذهان به وجود آمد که کمک‌های مردم به نیازمندان نیز کاهش یابد اما به لطف خداوند و فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و حضور مردم نیک‌اندیش و نیکوکار استان، نه تنها کمک‌های مردم کاهش نداشت بلکه رشد قابل توجهی نیز داشت.

وی با تشکر از کلیه نهادها، سازمان‌ها و مردم خیر و نوعدوست استان گفت: استان اصفهان در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعال داشته است و در زمینه خیر و احسان نیز حضور بسیار خوبی دارد.

زارع با اشاره به اینکه میزان مشارکت، بیان‌گر اعتماد مردم به کمیته امداد که مزین به نام مبارک امام خمینی(ره) است، بیان کرد: کمک‌های خیران با هدف و نیت آن‌ها اعم از جهیزیه، عمران، درمان بیماران است که بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان استفاده از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* را بهترین روش برای مشارکت در یاری رساندن به نیازمندان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سایر روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک از جمله تلفن ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نیز در دسترس همشهریان اصفهانی است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول