اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ثبت افزون بر3 میلیون و 800 هزار تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 3 میلیون و 802 هزار و 492 تردد از 25 اسفندماه سال 99 تا 15 فروردین ماه 1400 در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شد.

ثبت افزون بر3 میلیون و 800 هزار تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

 ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: درحال حاضر80 دستگاه تردد شمارآنلاین در محور های مواصلاتی استان نصب شده و ترددهای ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 813 هزار و 851 تردد افزایش 110 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا اما تعطیلات نوروزی امسال سیستان و بلوچستان میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شمار، در این ایام 84 هزار و 114دستگاه خودرو به استان وارد و 75 هزار و 893 خودرو از استان خارج شدند.

کرد خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و درصورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها وحمل ونقل جاده ای تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول