اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعتبار وکالت نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان از تمدید اعتبار وکالت نامه‌ها برای نقل و انتقال وسایل نقلیه خبرداد و گفت: این تمدید مشمول مواردی می‌شود که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده است.

اعتبار وکالت نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید می‌شود

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به علت قرار گرفتن استان البرز در وضعیت قرمز کرونایی، ارائه خدمات به وکالت نامه‌هایی که اعتبار خرید و فروش وسایل نقلیه آنها به تعداد روزهای تعطیل شده، تمدید می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: وکالت نامه‌هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند شد.

این فرمانده انتظامی اظهار کرد: وکالت نامه‌های که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه‌های صادره می‌شود.

شرق در پایان گفت: بدیهی است امکان اخذ نوبت اینترنتی مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در استان به علت وضعیت قرمز کرونایی فعلاً مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول