اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اشتغالزایی برای ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از اشتغالزایی برای ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر طی سال گذشته در استان خبر داد.

اشتغالزایی برای ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد توصیفیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته برای ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر اشتغال در بخش مسکن و غیر مسکن ایجاد شد اظهار کرد: این رقم معادل ۱۲۹ درصد میزان اشتغال پیش‌بینی بود که در این راستا ۱۴ هزار و ۴۵۴ نفر برای اولین بار بیمه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر شدند.

وی با اشاره به تقدیر استاندار همدان از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی تاکید کرد: در ایجاد این مشاغل ۷۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته و تسهیلات بانکی به غیر از اعتبارات تملک دارایی‌ها اعطا شده  که نسبت به سرمایه‌گذاری پیش بینی شده در سند توسعه اشتغال ۱۳۶ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص پرداخت تسهیلات روستایی بیان کرد: در پنج مرحله مبلغ ۴ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال طبق سهمیه به استان تخصیص داده شده که تاکنون مبلغ ۴ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان همدان رتبه برتر کشور را به دست آوردیم درخصوص پرداخت تسهیلات کرونا نیز خاطرنشان کرد: در این بخش با همکاری خوب بانک‌های عامل مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول