اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

۶ عضو خانواده بنگلادشی‌تبار در تیراندازی تگزاس کشته شدند

رسانه‌های آمریکایی خبر دادند، دو برادر عضو یک خانواده بنگلادشی‌تبار در تگزاس بعد از تیراندازی مرگبار به پدر، مادر، خواهر و مادربزرگ خودشان، خودکشی کردند.

۶ عضو خانواده بنگلادشی‌تبار در تیراندازی تگزاس کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اداره پلیس شهر «آلن» ایالت تگزاس از پیدا شدن جسد شش نفر از اعضای یک خانواده بنگلادشی‌تبار در نتیجه خشونت مسلحانه خبر داد.

در حالی که خشونت‌های مسلحانه طی هفته‌های اخیر در آمریکا خبرساز شده است، بنا بر گزارش شبکه «دبلیو‌اف‌اِی‌اِی» در نتیجه خشونت در شهر «آلن» شهرستان کالین شش نفر از اعضای یک خانواده جانشان را از دست دادند.

طبق گزارش این رسانه وابسته به شبکه «ای‌بی‌سی نیوز»، اداره پلیس شهر آلن اعلام کرد که دو برادر عضو یک خانواده بنگلادشی‌تبار به نام‌های «فرحان توحید» و «تنویر توحید» با تیراندازی به پدر، مادر، خواهر و مادربزرگشان آنها را کشتند، سپس خودکشی کردند.

پلیس آمریکا اعلام کرد، یکی از دوستان این خانواده ساکن شهر آلن با اداره پلیس درباره پُست منتشر شده در شبکه مجازی توسط یکی از پسران خانواده تماس گرفت؛ پُستی که در نامه خودکشی او بوده است.

جوان‌ترین عضو قربانی این خشونت مرگبار و مسلحانه در ایالت تگزاس، «فربین توحید» دختر این خانواده بنگلادشی تبار است. دختر این خانواده، بتازگی از «دانشگاه نیویورک» برای تحصیل، بورسیه گرفته بود.

«آلتافون نسا» مادربزرگ این خانواده از بنگلادش به تگزاس رفت تا با اعضای خانواده دیدار کند و قرار بود هفته گذشته آمریکا را ترک کند اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی، پرواز او به تاخیر افتاد.

بنا بر اعلام پلیس آمریکا، تعدادی دیگر از اعضا و خویشاوندان خانواده توحید، در فلوریدا بودند و قرار بود برای دیدار با این خانواده به تگزاس بروند.

اداره پلیس شهر آلن با بیان ادامه داشتن تحقیقات درباره پرونده، از ساکنان شهر و آشنایان این خانواده خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات با پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول